handdator

Visa fullständig version : solstolar


turkos
2013-02-17, 14:40
Undrar om det finns något ställe att hyra solstolar vid på stranden i de fall man bor på ett hotell som inte har direkt strandläge.:)

Sunny12
2013-02-17, 14:45
Till vilken ö skall du resa då?...:confused:

turkos
2013-02-17, 15:01
TILOS! Gud förbjude! Jag glömde det viktigaste!! Tack Sunny12!!!

Sunny12
2013-02-17, 15:07
Hej, alla solstolar var gratis längs hela Livadias strand oavsett om man bodde vid de hotell som ägde dessa eller inte, jag bodde ju uppe på sluttningen ovanför hamnen på Marinas studios.

Om det nu är det här du menar?..

Mvh Sunny

turkos
2013-02-17, 15:18
Det var precis det jag menade. Hade någon tanke om att bara gäster boende på de hotellen fick använda solstolarna vid stranden i Livadia. Det var bra att veta!! Tack så jättemycket!!:)

Sunny12
2013-02-17, 15:23
Det var precis det jag menade. Hade någon tanke om att bara gäster boende på de hotellen fick använda solstolarna vid stranden i Livadia. Det var bra att veta!! Tack så jättemycket!!:)

Det var så lite så bara kul att kunna hjälpa till!
Många av hotellen har ju även sin egna taverna, de blir ju förstås glada om du/ni köper något att dricka eller äta om ni brukar deras solbäddar, men detta är ju absolut inget tvång!...:)

Ps. Sen vill jag tillägga att jag var inte på Tilos under högsäsong, kan tänka mig att hotellets gäster måste få tillgång till solbäddar i första hand, det beror ju förstås på tillgången, under högsäsong kan ju situationen vara en helt annan. dvs.

Ponika
2013-02-17, 15:41
Gratis solstolar....Det var inte dåligt, där vi solar på naxos kostar dom 8 euro..

meltemi
2013-03-01, 19:11
Tilos rekommenderas. Det är inget som bli fel där, allt finns där utom frisör.
Men frisören kommer ibland från Rhodos. bye_bye

MortenOSlash
2013-04-10, 20:38
Men frisören kommer ibland från Rhodos. bye_bye

Kor ofte skjer det? Er frisøren òg barberar?

Fredrik_N
2013-04-11, 08:40
Men får hålla ett litet extra öga bara på vilka solstolar man tar på stranden i Livadia.
Råkar man lägga sig på några som tillhör ett boende kommer dem vilja att ni betalar. Och då var det rätt dyrt.
Men som annars har nämnts. Restauranger och caféer har också sina egna stolar. Dem är gratis. Jag skulle för allas trevnad ändrar meningen "man bör då köpa något på restaurangen alternativt caféet" till "man ska köpa något..."
Det blir en win/win för alla då.

Annars mycket bra val med Tilos.

/ Fredrik

Sunny12
2013-04-11, 11:45
Men får hålla ett litet extra öga bara på vilka solstolar man tar på stranden i Livadia.
Råkar man lägga sig på några som tillhör ett boende kommer dem vilja att ni betalar. Och då var det rätt dyrt.
Men som annars har nämnts. Restauranger och caféer har också sina egna stolar. Dem är gratis. Jag skulle för allas trevnad ändrar meningen "man bör då köpa något på restaurangen alternativt caféet" till "man ska köpa något..."
Det blir en win/win för alla då.

Annars mycket bra val med Tilos.

/ Fredrik

Jag var på Tilos sept-okt då tog de inget för solstolarna på de ställen de tillhörde hotellen, säkert annorlunda under högsäsong.

Mvh Sunny