handdator

Visa fullständig version : Bokat Tilos


elisabethk
2013-02-05, 20:10
Hej!
Ja nu känns det toppen! Vi har bokat Tilos till hösten igen, 1 sept och 2 veckor. Vi var där för första gången i höstas och det ska bli ljuvligt att återvända. Alla ljuvliga vandringar, den goda maten, alla trevliga människor samt att vi vill kolla hur stor kattungarna på Omonia blivit.

Bodde på Annas i höstas och nu blir det Marinas. Vi återvänder ofta till samma öar men brukar variera boende.

Men först blir det 2 veckor på Skopelos i juni, det blir tredje gången på den ön.

Mvh
Elisabethk

Sunny12
2013-02-05, 20:40
Ni får ha en trevlig resa Elisabeth, kul att ni ska bo på Marinas!
Jag bodde ju där i höstas, så fina studios det bästa var ju förstås utsikten över havet och hamnen. Hoppas ni får en studio i det främre huset, där är ju bäst!
Kattungarna på Omonia visst var de gulliga, de blev en del foton på dom, de har säkert vuxit en hel del nu.
Får se när jag ska till Tilos igen, inget bestämt ännu! Det finns ju så många fina öar som jag ej besökt, så just nu har jag beslutsångest..:D

KR
2013-02-05, 22:04
Då kanske vi ses!
Vi har bokat Sea View 7-9/9 så vi hoppas att båtarna passar våra bokningar.
Vi har obokat den 6/9 och 10/9 så det kan bli mer än två nätter.
//
KR

sjöborren
2013-02-05, 22:41
elisabethk! Jag förstår att ni längtar tillbaka, och september är en underbar månad på Tilos. Jag hoppas att vi då ses igen - på det vanliga stället - nedanför glassbaren.:p

Hälsningar! Sjöborren.