handdator

Visa fullständig version : Fototävlingen blått


ramses
2012-12-15, 19:49
Bilden på plats 11 bild 87 är så fin. Denne man har vi sett sen första gången vi var i Paleochora. Det har blivit några gånger sedan dess. Vet precis i vilken vinkel i gränden, gamla delen, som är hans ställe.

Kalimera
2012-12-16, 10:18
Bilden på plats 11 bild 87 är så fin. Denne man har vi sett sen första gången vi var i Paleochora. Det har blivit några gånger sedan dess. Vet precis i vilken vinkel i gränden, gamla delen, som är hans ställe.


http://www.kalimera.se/bilder/foto2012/blott/109.jpg

Denna menar du inte sant.

Elisabet
2012-12-21, 22:38
Tack ramses! Vad roligt att du tycker om bilden. Mannen och hans fru som satt vid sitt lilla hus varje dag var så rara och trevliga. Vi pratade ofta lite med dem när vi gick förbi.

Jag har en annan bild, tagen vid samma tillfälle, där också frun med det röda håret är med. Nu har jag försökt lägga in den här i minst en halvtimme utan att lyckas, så nu ger jag upp... :(

yannis
2012-12-22, 08:15
Paleochora calling; :) _B-anana
Vi fotade det gamla paret i veckan. Ni hittar dom under Arnes proil, album från söndag den 16 december. Vi har fotat dom många gånger under årens lopp.
Förra december köpte vi två bakelser till dom, så varje gång vi går förbi pratar dom med oss. Dom är så trevliga.
Birgitta.

ramses
2012-12-22, 09:41
härligt. Hälsa Paleochora God jul. Om ni är på Yannis place får ni hälsa till Joanna , brodern o Yannis. Från oss med Dalahäst, i olika former.