handdator

Visa fullständig version : Anna & Olle


Fysimera
2012-12-11, 17:58
Vi vill börja med att tacka Janne för att vi fått förtroendet att ha en egen hörna i Kalimera.
VI: det är Anna & Olle Meurling med vår fina hittehund Milo som nu är ett år.
Vi bor sedan 10 år på Kreta där vi hyr en liten övervåning på ett hus i Mesi som ligger ca:12 km från Rethymno. När vi kom till Kreta för 10 år sedan så var planen en långsemester på 9 månader men vi blev kvar.
Vårt stora intresse här på Kreta är naturen i alla dess former samt att vandra och då är det svårt att hitta en bättre plats än Kreta. Vi besöker och vandrar även på andra öar så det kommer att dyka upp upplevelser inte bara från Kreta.

Har i kväll lite dataproblem så planerade bloggen ligger och väntar.
Olle

Kalimera
2012-12-11, 18:21
VI: det är Anna & Olle Meurling med vår fina hittehund Milo som nu är ett år.Det är verkligen jättekul att ni vill skriva här. Jag ser verkligen fram emot att läsa. klapp_klap

Dataproblemet ska vara löst nu. ;)

pollebosse
2012-12-11, 19:37
Stort grattis till er egen sida.
Det skall bli så fint att få följa era aktiviteter på detta sättet.

Paul

Monica P
2012-12-11, 21:45
Kul! Kreta sett genom era ögon, mycket trevligt.

Inger
2012-12-12, 07:00
Hej Anna o Olle.
Det ska bli kul att följa er och ert leverne lite "närmre" via er sida.

Hälsningar från en av de tre dalkullorna som vandrat och fotat blommor med er en dagbye_bye

Inger
2012-12-12, 07:04
Rättelse. För tidigt på morgonenAng_elx
Vi var fyra st och endast två dalkullor, två från västkusten men alla boende i Dalarna:)

Alala
2012-12-12, 08:19
Så roligt att ni har fått en egen blogghörna här på Kalimera!

Specialhälsning till Anna från mig: Jag brukar läsa din blogg på finska, den är helt underbar. Tack för att du skriver! klapp_klap

/ Anne bye_bye