Logga in

Visa fullständig version : Kaja och Tetra

Eva L
2012-11-14, 07:30
Kaja och Tetra med Maria Stellas kommer till Umeå den 11 dec och ger en konsert som heter Midvintervaka. Innan kan den som önskar äta middag på Kostas till specialpris Bekri meze eller kycklingstifado står på menyn.
Biljetter till konserten går att köpa via Biljettcentrum.

Den som känner mig kan köpa rabatterade biljetter till konserten via mig. Hör i så fall av er till min mobil. Om ni vill resa till Umeå från en annan plats och vill ha en rabatterad biljett kan ni kontakta mig via inboxen. Rabatten hör ihop med att jag är teater och musikombud på min arbetsplats men jag får sälja även till den som inte arbetar här.

Eva

Eva L
2012-11-14, 07:43
Konserten Midvintervaka ges även på andra platser i Sverige ex i Stockholm, Luleå och Falun.
http://www.midvintervaka.se/

Eva

Sunny12
2012-11-14, 11:12
TACK, Eva för ditt erbjudande!

Säkert en väldigt fin och stämningsfull konsert, låter toppen!

Sunny12bye_bye

yannis
2012-12-05, 12:25
Om några dagar är det dags för konserten med grupperna Kaja och Tetra. Det blir karibiska, nordiska, grekiska, arabiska och östeuropeiska tongångar och det är Umeå Folkmusikförening som anordnar. Jag och Eva L går tillsammans på konserten.
Innan dess äter vi en middag på Costas, vår enda grekiska taverna här i Umeå tillsammans med Arne (som inte klarar musiken på konserten p g a tinnittus).
Det ska bli trevligt två dagar innan vi åker till Kreta.
Birgitta.

maji
2012-12-05, 13:00
Den 21/12, min och makens bröllopsdag skall vi fira genom att uppleva konserten på Aftonstjärnan i Göteborg_B-anana
Tack Eva L för tipsetklapp_klap
//majibye_bye

Eva L
2012-12-05, 13:07
Vad roligt det blir säkert en fantastisk konsert både i Umeå, Göteborg och på de andra platserna.

Eva