handdator

Visa fullständig version : Önskelista - Stin ygeia mas


Zanét
2006-02-12, 10:42
Ett program som förgyllt vår tillvaro många gånger är ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ som går på ErtSat varje lördagskväll. Det är ett härligt musikprogram där man får uppleva grekisk musik live :)

Några artister som jag gärna skulle vilja se som tema/huvudperson i kommande program är:

Manolis Mitsias
Dimitris Mitropanos
Nikos Xilouris

Skulle vara intressant att höra av er andra, som ser programmet, vilka artister ni har på er önskelista.

Kommande lördag är det Giorgos Ntalaras som är huvudperson :)

//Zanét bye_bye

karinafp
2006-02-12, 10:47
Kommande lördag är det Giorgos Ntalaras som är huvudperson :)


Men HUR vet du det??? På hemsidan står det ju INGENTING om vilka artister som kommer att vara där!

Karin

Zanét
2006-02-12, 10:51
Men HUR vet du det??? På hemsidan står det ju INGENTING om vilka artister som kommer att vara där!Karin
Mot slutet av programmet igår passade man på att presentera nästkommande veckas artist och då dök Ntalaras upp :)

Håller med om att tv-tablån inte är den bästa. Ibland kan man på grekiska läsa om medverkande artister, ibland inte :(

//Zanét bye_bye

karinafp
2006-02-12, 10:56
Håller med om att tv-tablån inte är den bästa. Ibland kan man på grekiska läsa om medverkande artister, ibland inte :(


Det där "ibland inte" tycker jag gäller alldeles för ofta! :( Lyckades i alla fall spela in programmet där Kostas Makedonas medverkade... :D Och dum som jag är har jag inbillat mig att när de inte kostar på sig att berätta vilka som kommer att medverka, är det förmodligen inga jag känner till... Helt fel, tydligen!

Marianne
2006-02-14, 12:35
Kommande lördag är det Giorgos Ntalaras som är huvudperson

Tack för det, Zanet! Dalaras, ja det är ju alltid en som står på min önskelista, men även Giannis Kotsiras så klart! Och mycket gärna Mario Frangoulis!

Du har helt rätt, det är ett otroligt program, detta Stin Geia Mas - har förgyllt många lördagskvällar även här i stugan. Manolis Mitsias och Dimitris Mitropanos var med i några av programmen förra vintern, men de kan ju väl komma och vara med igen! - och Lavrentis Mahairitsas har också varit med flera gånger.
Dalaras var ju med i det allra första programmet för ett par år sedan (tillsammans med Anna Dalaras), och han var också med ett par gånger senare. Ofta bjuds artisterna in flera gånger i det här programmet.
En av våra positiva överraskningar var också att se och höra Stelios Rokkos, för inte att tala om när jag hörde Stavros Konstantinou - och Panagiotis Lalesas (rätt speciell) - härliga sångare!
Ett helt fantastisk program - STIN GEIA MAS!klapp_klap

Mariannebye_bye

Asteri
2006-02-14, 12:37
En kort fråga bara, vilken tid börjar programmet?? Svensk tid så att säga.

Marianne
2006-02-14, 12:43
Som regel någon gång mellan 21 och 22, vår tid. Sen håller det på i några timmar, 2-3 timmar.

Marianne

Nicole
2006-03-11, 22:58
Hejsan!
Någon som vet vad en serie heter som handlar om två familjer på cypern tror jag o dom familjerna gillar inte varandra o så är det en tjej o kille från vardera familj som blir kära men kan inget berätta eftersom familjerna hälst skulle döda varandra tjejen heter maria o killen heter syfis eller nått. skulle vara jätte glad om någon viste namnet på serien den går på onsdagar i någon kanal. Blir riktigt glad om jag får svar på min fråga :) MVH Nicole

Frappe
2006-03-12, 15:45
Jag skulle vilja ha "namn" i rutan på de som sjunger/medverkar för ibland har man INGEN som helst susning vem som är med!


Camilla

Zanét
2006-03-12, 15:50
Jag skulle vilja ha "namn" i rutan på de som sjunger/medverkar för ibland har man INGEN som helst susning vem som är med!Camilla
Kan bara hålla med! I början av programmet brukar det vara en kortare presentation, men det är ju inte alltid som de riktiga namnen kommer fram eller så går det så fort att man missar av bara farten.

Jag önskar även en bättre information i tv-tablån. Ibland finns där info om medverkande, ibland inte :( Vi kanske ska skriva till Spyros och framföra våra önskemål ;)

//Zanét bye_bye

Frappe
2006-03-12, 15:58
Jag önskar även en bättre information i tv-tablån. Ibland finns där info om medverkande, ibland inte :( Vi kanske ska skriva till Spyros och framföra våra önskemål ;)

//Zanét bye_bye[/QUOTE]

Ja det tycker jag! klapp_klap

yvonne
2006-03-12, 17:40
Jag önskar även en bättre information i tv-tablån. Ibland finns där info om medverkande, ibland inte :( Vi kanske ska skriva till Spyros och framföra våra önskemål ;)

//Zanét bye_bye

Ja det tycker jag! klapp_klap[/quote]

Jag håller också med :)

Yvonne