handdator

Visa fullständig version : Kipriotis Village


lpj
2012-10-06, 14:50
Jag sitter och kollar lite alternativ till semestern nästa år. Jag har fastnat för Kipriotis Village på Kos. Jag vill bara kolla med någon som varit där kan hjälpa mig. Jag vill veta om det är stor blandning på nationaliteterna på hotellet och om där är många svenska familjer?
Vi var nämligen på Mitsis Faliraki beach på Rhodos i år och där var i stort sett bara ryssar, inte så roligt för våra barn, 7 och 5 år, eftersom där inte fanns några andra svenska barn att leka med.

/Lpj

Evey
2012-11-08, 21:32
Hei jeg har bodd på Kos siden 2001,har vært innom noen hoteller som mine venner har bodd,deriblandt Kypriotis Village.Det så veldig bra ut det lille jeg så,men det virket som engelskmenn var blandt de fleste av gjestene.Mine døttere med barn har bodd på, Peridis Apartment Resort, de siste 2 år,og det er mest skandinaver med barn som bor der.Det er mange aktiviteter for både voksene og barn som dere kan være med på.Det er god standar på leilighetene og kort vei til sentrum og strand.Gå inn på internett og skjekk om hva dere syntes,kansje litt dyrt,men bestill god i god tid på internett så tror jeg det bllir noe billigere.Håper det hjalp med denne opplysningen.Ha en God ferie neste gang.Evy på Kos.