handdator

Visa fullständig version : Holy Norwegian


para poli
2012-08-25, 19:09
Dax att kritisera "heliga" Norwegian. Dom får cred efter cred och ingen har ifrågasatt. Hyllade i pressen är dom oxå.
Ser gång på gång tv-reklam med biljettpriser runt 500-lappen till södra Europa.
De gånger jag sökt biljetter, har varit till London, Barcelona, Alicante mm, så har det inte varit i närheten av reklampriserna. Det har handlat om tusenlappar , även om ena vägen varit lite billigare.
Nu undrar jag, hur många stolar säljs till 500 kr, avgångar Spanien, Grekland osv?
Jag menar, när man skriver "från 500kr", kan det ju handla om en stol? Dax att redovisa hur många stolar det handlar om.
F ö så har SAS stigit betydligt i min aktning. Fixar enkelbiljetter åt båda döttrar, Alicante respektive London, till ungdomspris. Av naturliga skäl har dom mkt packning. 23kg ingår i billiga SAS-biljetten (669 Alicante / 559 London), skall inte föringas.
Arlandas Ryanair?? (Bara en fråga!)

malou
2012-08-25, 19:53
Da Norwegian startet opp, var selskapet vesentlig billigere enn SAS. I hvert fall i Norge, på jobbreiser innenlands ble vi pålagt å bruke Norwegian der det var praktisk mulig. Med mange 'reisende' i staben sank den kostnaden betydelig for bedriften! Nå er det annerledes. SAS kan for det meste konkurrere i pris.

Privat har jeg så godt som skippet Norwegian. Trives best med SAS, dessuten 'alt' inngår i prisen, og til/fra Hellas mer humane flytider. Disse 'nattflygningene' snyft_drop, billetter via Ving og Apollo er jo likedan. Skal man kun være borte en uke er det et mareritt. Neste gang blir det SAS til Hellas, selv om det betyr flybytte :). Har ikke oversikt over priser her-og-nå, og slett ikke Ryan. Men om jeg legger til hotell på flyplassen (1800 NoK i sommer for å sove 1 natt eller 4 timer i praksis), er SAS utvilsomt å foretrekke.

Som deg undres jeg over hvor mange billig-billetter som i realiteten finnes :confused:. Kan vel hende om man booker i det billettene legges ut, at man kan gjøre et av disse kuppene det reklameres for.

mouche
2012-08-25, 20:18
Reiste med Norwegian til Kreta i slutten av april for rundt 1000 kroner og hjem i begynnelsen av juli for under 400 kroner. Tillegg for bagasje samt setereservasjon, men beste alternativet da.

Nettop vært en uke på Kreta og da ble det Apollo begge veier. Men fruen fløy hjem med Ryan.

Skal nedover igjen i Oktober, og da er det Apollo ned, men trolig Aegean/SAS hjemover i slutten av oktober.

Ifjor fløy vi en gang med Norwegian, en gang med Apollo, en gang med Czech airlines/Aegean-Olympic og en gang med Aegean/SAS kombinasjon.

Så svaret er veldig enkelt; det kommer an på så mangt, og ikke minst når man flyr, eller "må" fly!

Ser også på alternativer; Ving, Solreiser, TUI, Easyjet via London, KLM og Lufthansa.

Ble noen noe klokere?

malou
2012-08-25, 20:35
[quote=mouche;285954.

Ble noen noe klokere?[/quote]

Egentlig ikke - trådstarteren mente det var på tide med kritikk av Norwegian - og var ute etter fakta om Norwegians 'priser fra' som det reklameres for. Men som ofte er vanskelig å få tak i.

mouche
2012-08-25, 20:57
Når det gjelder hvor mange billetter det enkelte selskap har til hvilken pris så er vel ikke Norwegian noe annerledes enn andre?:confused:

para poli
2012-08-25, 22:01
Når det gjelder hvor mange billetter det enkelte selskap har til hvilken pris så er vel ikke Norwegian noe annerledes enn andre?:confused:
Jo,det är det jag tYcker.
Jag upplever att jag oftare får "träff" nära andra bolags kampanjpriser än jag får med Norwegians reklampriser.
Jag känner folk som bokat Norwegian, utan att kolla med multisökare, bara för att dom "vet" att Norwegian är billigast.
Då har ändå bolag som SAS, Lufthansa, Iberia, Air Lingus osv varit billigare.
Så frågan kvarstår;
Hur många stolar har Norwegian till sina priser som visas i reklamen?

Mikke
2012-08-25, 22:22
....som lök på laxen såg jag nyss ikväll (lörd.25.8.22.00) ett inslag på TV4:as nyheter där det berättades om Norwegians nya,nu inte fullt så "hemliga" pilotavtal, där piloterna max kan vara sjuka i 30 dar på ett år, annars är det kontraktsbrott med eventuell stämning som resultat....
Vi får säkert höra mer om detta framledes.
Mikke

Pela
2012-08-25, 22:40
....som lök på laxen såg jag nyss ikväll (lörd.25.8.22.00) ett inslag på TV4:as nyheter där det berättades om Norwegians nya,nu inte fullt så "hemliga" pilotavtal, där piloterna max kan vara sjuka i 30 dar på ett år, annars är det kontraktsbrott med eventuell stämning som resultat....
Vi får säkert höra mer om detta framledes.
Mikke

Med all säkerhet.. Grävande journalister som fått *korn* på en sådan nyhet kommer inte att släppa detta.
Har flygit Norwegian en gång bara,till Prag,perfekt service och bra pris.
Fast man vet ju inte vad piloterna hade för anställningsvillkor :confused:

para poli
2012-08-25, 22:42
....som lök på laxen såg jag nyss ikväll (lörd.25.8.22.00) ett inslag på TV4:as nyheter där det berättades om Norwegians nya,nu inte fullt så "hemliga" pilotavtal, där piloterna max kan vara sjuka i 30 dar på ett år, annars är det kontraktsbrott med eventuell stämning som resultat....
Vi får säkert höra mer om detta framledes.
Mikke

Hehe, en Norwegianpilot som brutit armen på fjällsemestern får alltså inte vara gipsad mer än 30 dagar? Norsk arbetsrätt?

para poli
2012-08-25, 22:45
Har flygit Norwegian en gång bara,till Prag,perfekt service och bra pris.
:confused:


Servicen kan ifrågasättas så länge man måste betala för bagage, macka å pilsner eller kaffe...
Det är lätt att le när man tar betalt

malou
2012-08-25, 23:05
....som lök på laxen såg jag nyss ikväll (lörd.25.8.22.00) ett inslag på TV4:as nyheter där det berättades om Norwegians nya,nu inte fullt så "hemliga" pilotavtal, där piloterna max kan vara sjuka i 30 dar på ett år, annars är det kontraktsbrott med eventuell stämning som resultat....
Vi får säkert höra mer om detta framledes.
Mikke

Skammelig om det stemmer :mad:, hva så med alvorlig sykdom? Den gode herr Kjos undergraver velferdssystemet vårt. Piloter som vil fly den nye Thailandsruten, må flytte og ha permanent bostedsadresse utenlands - ellers blir det ingen jobb. Hva dette konkret innebærer vet jeg ikke. Men vil anta at Norwegian da kan slippe unna en del skatt, arbeidsgiveravgift?

Nei, Norwegian kan se ut til å gå Ryan en høy gang! :mad:

malou
2012-08-25, 23:13
Hemmelig arbeidsavtale for pilotene, hvorfor det :confused::confused:

http://e24.no/jobb/kunne-sparke-piloter-etter-fem-sykedager/20146744?view=print

:eek::eek:

kari
2012-08-25, 23:31
Servicen kan ifrågasättas så länge man måste betala för bagage, macka å pilsner eller kaffe...
Det är lätt att le när man tar betalt

H v a spanderer SAS, da :confused: - i n g e n t i n g de (få) gangene jeg har reist med dem!
- v e l er bagasjen inkludert i prisen, men for meg er det TOTALEN som teller, og SAS er i minst 90% av tilfellene dyrere når jeg "jakter" billetter, så jeg har en h e l t annen erfaring enn deg, para poli :)

J e g vet jo ikke om SAS er billigere om du flyr fra Sverige enn fra Norge, og om det er omvendt med Norwegian, og om de har veldig få plasser til den laveste prisen når de annonserer i Sverige???

Men selv har jeg ikke noe problem med å finne de billigste Norwegianbillettene, før jeg begynte på dette innlegget" spøkbooket" jeg 7 - 8 turer til byer i Europa (jeg bruker lavpriskalenderen) og fikk en totalpris på mellom 1250 - 1450 kr for 2 pers tur/retur, så selv med en innsjekket bagasje synes jeg det er veldig bra :)
2 handbagasje + 1 innsjekket holder for oss, betale for seteplasser gjør vi aldri.

para poli
2012-08-26, 00:18
Sökte nu Alicante-ARN med SAS enkel 15/9; 655 kr. Norwegian; 2090 kr! Ska du dessutom ha bagage, som varje normal människa vill ha så ingår det på SAS 23 kg. På Norwegian får du böta några hundringar...
Så jag finner fortfarande inte Norwegians billga biljetter?

Lissi
2012-08-26, 00:53
Jag måste vara helt blind, för de gånger jag ska till Aten hittar jag ALDRIG billiga biljetter nånstans, inte på Norweigan heller. Jag vill inte ha en sammanlagd flygtid på över 7 timmar + sittning på mellanlandningsflygplats, så SAS "vinner" nästan alltid. Vi åker alltid 2 pers t o r för mellan 3.500-4.400kr. För oss är tid pengar.
Jag skulle gärna flyga Norweigan från GBG till billigt pris men hittar aldrig billiga biljetter när jag vill åka! Tänk om man hade en "bokare" som hittade billigast pris när man ville åka.
Jag ska söka Norweigan nästa år när jag kan boka mer flexibelt...

Tänk om det fanns en tråd "Billigt till Grekland", där alla kunde tipsa när billiga biljetter dyker upp. Vi är ju några som då kan nappa....

Lissi

Mikke
2012-08-26, 04:25
... ingen dum idé, Lissi,men då gäller det att bestämma sej och köpa så snabbt som möjligt,för priserna verkar "flyta",d.v.s ändra sej hela tiden.....
Jag har lagt upp i min dator de flygbolag som flyger från Svärje till Athen/Rhodos/karpathos och kikar nog ett-par-tre ggr varje dag.
Sen kollar jag www.skyscanner.com, där kan jag få koll på flyg till Grekland en hel månad istf att "fuskboka" dag för dag...
www.destination.se är också trevlig och överskådlig....
sen finns det säkert en hel massa sajter (luftgrop, flygtorget,etc, mm ) som funkar.....

xenos
2012-08-26, 07:03
Dax att kritisera "heliga" Norwegian. Dom får cred efter cred och ingen har ifrågasatt. Hyllade i pressen är dom oxå.

Farligt, farligt att störa internationella relationer, och annat. Att du vågar!:cool:

mouche
2012-08-26, 07:24
Så frågan kvarstår;
Hur många stolar har Norwegian till sina priser som visas i reklamen?

Det vet vel bare Norwegian? Når man dummybestiller billetter hos Norwegian så må man se om prisen per billett endrer seg hvis man bestiller et, to eller ni seter. Hvis prisen per sete endrer seg så bør man beregne hvor mange seter de har igjen til den lave(re) prisen og eventuelt gjøre to separate bestillinger for da får man f.eks to billetter til den laveste prisen og to billetter til en noe høyere pris. Gjør man en bestilling for fire billetter så vil ALLE billettene være til den den høyere prisen!

Jeg har ikke sett noe flyselskap eller operatør som sier hvor mange billetter de har til en spesifikk pris, men en del opererer med det antall billetter de har igjen til en lav pris, men heller ikke noe om hva neste prissteg vil bli eller hvor mange billetter til den prisen?

For å gjøre bildet enda mere komplisert så kan man f.eks IKKE booke billetter gjennomgående med hverken SAS eller Aegean fra Oslo til Chania selv om begge er medlem av Star Alliance, men man kan booke gjennomgående via f.eks ticket.no (har gjort dette!), og sågar få en billigere totalpris enn om man bestiller separat hos SAS og Aegean på de samme flightene. Man kan også oppleve å få tilgang til andre flighter og/eller kombinasjoner via et selskap som ticket.no (og andre) enn direkte hos selskapene.

Mitt poeng med alt jeg her skriver er bare å gjøre oppmerksom på muligheter, og problemer/hindringer, slik at man ser at mye kan gjøres med egen innsats, og det er mye penger å spare!

Jeg beklager om jeg ikke holder meg strikt til trådens tittel for poenget er vel ikke bare hva Norwegian har, gjør eller tenker, men hvordan vi alle kan få best mulig billetter til best mulig pris?

mouche
2012-08-26, 07:34
Hemmelig arbeidsavtale for pilotene, hvorfor det :confused::confused:

http://e24.no/jobb/kunne-sparke-piloter-etter-fem-sykedager/20146744?view=print

:eek::eek:

Fordi dette er et område med hard konkurranse og alle ønsker å holde kortene tett til brystet. Luften er internasjonal og for egen del er jeg ikke veldig opptatt av hvilke kontrakter piloter flyr under når jeg reiser mellom f.eks London og Rhodos eller Bangkok og Singapore. Hvorfor dette skulle være så veldig mye mere interessant på en flyreise mellom Oslo (eller Gøteborg/Stockholm/Helsingfors)og til Athen/Chania har jeg heller aldri skjønt!

Uansett så holder jeg meg til de anerkjente selskapene og føler meg trygg på både pilotenes kompetanse og den tekniske tilstand på materiellet og henger meg ikke opp i de ansattes lønn eller sosiale goder!

SAS har vel idag totalt i overkant av 30 fagforeninger de skal forholde seg til og de har vel kollektivt snart tatt livet av SAS. Eierne i selskapet har i allefall de siste ti årene puttet inn lang mere ferkse/nye penger enn selskapet er verdt, eller noen gang har verdt, så i praksis så driver SAS indirekte kun på basis av statlige subsidier g det ser jeg ingen grunn til å være med på å finansiere via min skatteseddel!

Netwolf
2012-08-26, 08:45
Vi åker ofta med Norwegian. Nu senast så flög vi Chania ToR för 2800:- för tre pers. Så visst finns det billiga priser. _B-anana

/Netwolf

Smultron
2012-08-26, 11:46
Fordi dette er et område med hard konkurranse og alle ønsker å holde kortene tett til brystet. Luften er internasjonal og for egen del er jeg ikke veldig opptatt av hvilke kontrakter piloter flyr under når jeg reiser mellom f.eks London og Rhodos eller Bangkok og Singapore. Hvorfor dette skulle være så veldig mye mere interessant på en flyreise mellom Oslo (eller Gøteborg/Stockholm/Helsingfors)og til Athen/Chania har jeg heller aldri skjønt!

Uansett så holder jeg meg til de anerkjente selskapene og føler meg trygg på både pilotenes kompetanse og den tekniske tilstand på materiellet og henger meg ikke opp i de ansattes lønn eller sosiale goder!

SAS har vel idag totalt i overkant av 30 fagforeninger de skal forholde seg til og de har vel kollektivt snart tatt livet av SAS. Eierne i selskapet har i allefall de siste ti årene puttet inn lang mere ferkse/nye penger enn selskapet er verdt, eller noen gang har verdt, så i praksis så driver SAS indirekte kun på basis av statlige subsidier g det ser jeg ingen grunn til å være med på å finansiere via min skatteseddel!

Jag brukar heller inte funderar över de anställdas avtal när jag väljer flyg, men det är kanske är dags att börja göra det nu:confused:
Skulle tro att säkerhet är en viktig faktor för alla som flyger och den skulle faktiskt kunna påverkas av avtalen för de anställda (piloter, tekniker och andra). Om de t ex är under hård tidspress eller känner sig pressade att jobba fast de egentligen borde stanna hemma pga sjukdom så finns de kanske en risk att säkerheten påverkas.
"Air crash investigation", eller något liknande, tror jag dokumentärserien heter där man undersöker varför flygolyckor inträffat. Och i åtminstone en del av alla de fall som tagits upp så kom man fram till att det slarvades med service på grund av ett pressat tidsschema och i några fall var också det faktum att piloterna var för trötta och ofokuserade en del av orsaken till olyckan.
Så nog har avtalen stor betydelse för oss flygresenärer!

Kan väl också tillägga att man efter undersökningarna dragit lärdom av det dessa och infört hårdare krav och tydligare rutiner, mm för undvika liknande olyckor framöver. Alltså har de tragiska olyckorna åtminstone fört det goda med sig att flygsäkerheten har ökat! Men det vore oerhört tråkigt om det började gå bakåt igen t ex pga pressade medarbetare och krav på ekonomisk vinning.

malou
2012-08-26, 12:25
Dax att kritisera "heliga" Norwegian. Dom får cred efter cred och ingen har ifrågasatt. Hyllade i pressen är dom oxå.
Ser gång på gång tv-reklam med biljettpriser runt 500-lappen till södra Europa.
De gånger jag sökt biljetter, har varit till London, Barcelona, Alicante mm, så har det inte varit i närheten av reklampriserna. Det har handlat om tusenlappar , även om ena vägen varit lite billigare.
Nu undrar jag, hur många stolar säljs till 500 kr, avgångar Spanien, Grekland osv?


Spørsmålet ditt er det kan hende ingen av oss her som har aning om..

para poli
2012-08-26, 12:36
Finns det några konsumentlagar som reglerar hur många platser det finns på en avgång till ett reklampris?

kari
2012-08-28, 22:03
Farligt, farligt att störa internationella relationer, och annat. Att du vågar!:cool:

:confused: - " :cool: " eller ikke, hva mener du :confused:

bye_bye

kari
2012-08-28, 22:31
Jag måste vara helt blind, för de gånger jag ska till Aten hittar jag ALDRIG billiga biljetter nånstans, inte på Norweigan heller. Jag vill inte ha en sammanlagd flygtid på över 7 timmar + sittning på mellanlandningsflygplats, så SAS "vinner" nästan alltid. Vi åker alltid 2 pers t o r för mellan 3.500-4.400kr. För oss är tid pengar.
Jag skulle gärna flyga Norweigan från GBG till billigt pris men hittar aldrig billiga biljetter när jag vill åka! Tänk om man hade en "bokare" som hittade billigast pris när man ville åka.
Jag ska söka Norweigan nästa år när jag kan boka mer flexibelt...

Tänk om det fanns en tråd "Billigt till Grekland", där alla kunde tipsa när billiga biljetter dyker upp. Vi är ju några som då kan nappa....
Lissi

En god ide, Lissi, men billige reiser er "ferskvare" så litt vanskelig kan det jo være :)

Den reklamen dere snakker om, med billige billetter spesielt til Syd Europa, tror jeg ikke jeg har sett, men jeg "abonnerer" på kampanjetilbud ( mail) og synes de har en veldig ryddig oversikt på nettsiden sin over tilbudene.

Norwegian har noen ganger veldig billige billetter til Hellas, noen ganger dyrere/d y r e, men når de reklamerer med det f in n e s billettene:)

H v o r mange vet selvsagt ikke jeg heller, men om de har feks kun 2, eller 1 billetter igjen til en pris står det med rødt bak den aktuelle avgang/pris.( ikke i Lavpriskalenderen men på "neste steg" i bookingen). Om man vil sjekke "bestill" til 1 person, gå videre og sjekk!

Fordelen med SAS, for oss som liker Hellas i lavsesong, er at de flyr til Athen/Hellas h e l e året, det gjør ikkeN.
I år skal vi fly med SAS hjem fra Athen 30.nov
- n e d har vi onewaybilletter med Apollo til Karpathos :)

Vi har jo allerede fått "god tid" ;), men før det og valgte vi de billigste reisene selv om vi ofte brukte noen få timer mer på turen.
Vi har flere ggr reist med Austrian Airlines, Lufthansa og Check Air til Hellas. Air Baltic og Brussel Air også en gang.
Vi har vært fonøyde med service/ reisene uansett selskap :)

malou
2012-08-28, 22:37
Finns det några konsumentlagar som reglerar hur många platser det finns på en avgång till ett reklampris?

La det være sagt - jeg er ikke for eller mot noe flyselskap (kanskje med unntak av Ryan :D) - og for tiden blir det et fett om jeg flyr det ene eller andre selskapet innenland; da blir det simpelthen SAS.

Men para poli; en gammel link, kanskje for gammel? om antall billige billetter som SKAL finnes i disse kampanjene

http://www.forbrukerombudet.no/2005/03/11002110.0 for det er jo temaet her _B-anana

Mener å ha lest en mer presis og mer tidsaktell artikkel om dette, men finner den ikke igjen.

mouche
2012-08-29, 07:16
Skulle tro att säkerhet är en viktig faktor för alla som flyger och den skulle faktiskt kunna påverkas av avtalen för de anställda (piloter, tekniker och andra).


Det er i allefall en faktor for meg og jeg føler meg trygg på at dette er ivaretatt på en god måte de steder og med de selskaper jeg flyr.

Finns det några konsumentlagar som reglerar hur många platser det finns på en avgång till ett reklampris?

Noe klart og entydig svar i antall seter eller i prosent av flykapasitet eller lignende vil du ikke finne, men noen mere vage formuleringer om at det skal i rimelig grad være tilgjengelig og mulig.

Å finne seter til laveste annonserte pris tror jeg har mye med planlegging å gjøre og så lenge man planlegger sin reise i god tid så skal ikke dette være noe problem. I iallefall har det ikke det for oss og det basert på 3/5 reiser i året hvert år i mange år.

Var i Hellas i midten av august og billettene booket vi to dager før avreise og fikk laveste pris på det flyet, 998 tur/retur til Kreta. Her ventet vi helt bevisst til "siste dag" for vi visste av erfaring at dette var en stille tid for reising fra Norge grunnet oppstart av skole. Dette er et av mange "fenomen" som gjentar seg hvert år! Skal vi reise til alpene for å gå på ski til vinteren så booker vi billetter nå mens ingen tenker på vinter f.eks tur/retur Munchen med Norwegian til 720 kroner i februar. Ser egentlig ikke helt problemet!

kari
2012-08-29, 10:41
http://www.forbrukerombudet.no/2005/03/11002110.0

for det er jo temaet her _B-anana

Beklager :o, malou (og para poli), jeg skal ikke "misbruke" tråden mer enn jeg har gjort :)

Å finne seter til laveste annonserte pris tror jeg har mye med planlegging å gjøre og så lenge man planlegger sin reise i god tid så skal ikke dette være noe problem. I iallefall har det ikke det for oss og det basert på 3/5 reiser i året hvert år i mange år.

Ser egentlig ikke helt problemet!

Enig :)

LN
2012-08-31, 19:48
Har precis kommit hem från London! Vi var 8 pers som flög från Köpenhamn till Gatwick för ca 1000kr/pers tor. Inkl 10 kg handbagage. Att man fick betala 158 kr tor för 20 kg extra bagage tyckte vi var ganska överkomligt!! Vi bokade 4 extra bagage och tillbringade 6 dagar i London! Det var andra gången på 3 månader för mej o maken i London och säkert inte sista gången med Norwegian!

para poli
2012-08-31, 20:11
Bokar just nu enkelflyg Arlanda - London mitten på september åt yngsta dotter. Billigast; British Airways(500) . Enklast och bästa tidtabell och någon femtilapp dyrare; SAS(569). Dyrast och dessutom med straffavgift för bagage; Norwegian (1049+bagageavgift+Gatwick). /dotter dimper ner på Heatrow, thats for sure.

para poli
2012-08-31, 20:30
[quote=mouche;286255]

Noe klart og entydig svar i antall seter eller i prosent av flykapasitet eller lignende vil du ikke finne, men noen mere vage formuleringer om at det skal i rimelig grad være tilgjengelig og mulig.

Å finne seter til laveste annonserte pris tror jeg har mye med planlegging å gjøre og så lenge man planlegger sin reise i god tid så skal ikke dette være noe problem. I iallefall har det ikke det for oss og det basert på 3/5 reiser i året hvert år i mange år.
quote]

Jag bokar mina planerade resor i mycket god tid, oftast halvåret innan. Då får man bäst pris på dom riktiga bolagen. Måttstock; 1300 ToR södra Europa, 1100 ToR mellaneuropa.
När det gäller Norwegian måste man nog sitta uppkopplad 24-7 för att hitta dessa fantastiska erbjudanden.
När man ska, med några veckors varsel, boka en enkelbiljett, från t ex London, Alicante, Barcelona, Aten och många fler platser, så är det alltid nationella bolag som Iberia, SAS, Lufthansa, Brussels osv som är billigast. (även biligare än skojarbolaget Ryan) Detta borde tyda på att många skojfriska bolag som Norwegian, har betydligt färre säten tillhanda å hundralappen under seriösa bolagens offerter?

Vim
2012-10-15, 13:41
Prisen på tur og retur er ofte forskjellig hos Norwegian. Utreisen kan en kanskje få til den annonserte prissen. Mens hjemreisen ofte er 2-3 ganger dyrere.

para poli
2012-11-22, 21:07
Svenska Dagbladet har i dagarna två, mer och mer besvärande och generande artiklar om Norwegian.


http://blog.svd.se/neurathsbors/2012/11/22/norwegians-krav-pa-anstallda-skaffa-hus-i-thailand/#xtor=AD-500- (http://blog.svd.se/neurathsbors/2012/11/22/norwegians-krav-pa-anstallda-skaffa-hus-i-thailand/#xtor=AD-500)

och

http://blog.svd.se/neurathsbors/2012/11/20/svart-for-sas-att-jamfora-sig-med-skatteplanerare/#xtor=AD-500- (http://blog.svd.se/neurathsbors/2012/11/20/svart-for-sas-att-jamfora-sig-med-skatteplanerare/#xtor=AD-500)