handdator

Visa fullständig version : Slow down Koh Lanta


Eva L
2012-08-17, 20:56
När jag fyller jämt nästa gång funderar jag på att ta med mitt äldsta barn barn till Koh Lanta. Han är då 6 år och fyller 7 år några månader senare. Tänker att det kanske inte är så bra att bo vid Long Beach där jag annars brukar bo och ska bo även nästa resa. Har börjat fundera på att hyra in mig i de privata Bungalows som går att hyra via Slow Down alternativt välja ett charterhotell vid den stranden som är långgrund. Är det någon här som har erfarenhet av deras Bungalows?

Eva

Tom I
2012-11-30, 00:59
Hej! Jag har sedan 2 år en villa på Slowdown, som jag själv tycker, den finaste! Klart du ska åka dit nästa gång. Ett toppenområde, speciellt om du har barn med dig. Om du undrar något så kan du alltid höra av dig!

Eva L
2012-11-30, 06:52
Tack för den informationen. Jag kommer att höra av mig till dig senare. Åker till Koh Lanta i januari så då tänkte jag titta lite närmare på området. Har kikat lite på bilderna på hemsidan och det verkar väldigt fint. Har bara varit i restarangen tidiigare. I januari 2014 kommer barn och barnbarn att åka med på resan och då tror jag att det här är ett boende som kommer att passa oss mycket bra. Jag har blivit väldigt förtjust i Koh Lanta och det känns som att resorna dit blivit allt viktigare.

Eva