handdator

Visa fullständig version : Nu är det liksom lite nära...


Hjalta99
2012-08-17, 19:09
Just idag är det 28 dagar kvar och jag har precis bokat två ytterplatser på planet. Tänk så suvänt det är: du kan boka precis vilken plats du vill! Jag tycker det är värt varenda krona, i det här fallet 160 kronor T&R. Jag vill gärna ställa mig upp flera gånger under resan och jag vill inte "störa" mina medpassagerare om jag sitter längre in. :D Nu är det så stor längtan att jag håller på att spricka! Det är ju liksom klart allting; biljetter, boende, transfer, you name it!
Kalymnos, here we come! :D

/Eva

Sevasti & Eleni
2012-08-20, 09:58
Mmmmm, vi har 17 dagar kvar till vår Kalymnosresa och vi har samma känsla: allt är ju klart och man bara längtar:D Tycker att tiden går sakta dessa sista veckor:o

Men snart.......Längtan är storflabb_flab


Siw Lena Ulfbye_byebye_byebye_bye

AGGE
2012-08-21, 09:43
Mmmmm, vi har 17 dagar kvar till vår Kalymnosresa och vi har samma känsla: allt är ju klart och man bara längtar:D Tycker att tiden går sakta dessa sista veckor:o

Men snart.......Längtan är storflabb_flab


Siw Lena Ulfbye_byebye_byebye_bye

Kalimera!
Kära Siw, Lena och Ulf, idag är det bara 16 dagar kvar. Vi ses SNART!
Ska bli skitkul. Måste ta en BBQ på Babis tillsammans.
Kram,
Agge & C:o
flabb_flabbye_bye_B-anana

Sevasti & Eleni
2012-08-21, 11:13
Kalimera!
Kära Siw, Lena och Ulf, idag är det bara 16 dagar kvar. Vi ses SNART!
Ska bli skitkul. Måste ta en BBQ på Babis tillsammans.
Kram,
Agge & C:o
flabb_flabbye_bye_B-anana


Agge, det låter trevligt_B-anana Dessutom ses väl ni o jag (Siw) på Kastrup på nerresan. Sover jag så får ni väcka mej ha haflabb_flab Nejdå, ingen fara men mitt tåg är på Kastrup vid 01.00 på natten mellan torsdag o fredag:o
Lena o Ulf kommer till Kalymnos senare på kvällen:)

Kramar till er från oss tre bye_byebye_byebye_bye

AGGE
2012-08-21, 11:19
Agge, det låter trevligt_B-anana Dessutom ses väl ni o jag (Siw) på Kastrup på nerresan. Sover jag så får ni väcka mej ha haflabb_flab Nejdå, ingen fara men mitt tåg är på Kastrup vid 01.00 på natten mellan torsdag o fredag:o
Lena o Ulf kommer till Kalymnos senare på kvällen:)

Kramar till er från oss tre bye_byebye_byebye_bye

Ingen fara Siw, vi ska nog snoka upp dig och se till att du får ett uppvaknande du sent ska glömma. Hehehe!
Ang_elx
Vi ses!

Sevasti & Eleni
2012-08-22, 09:12
Ingen fara Siw, vi ska nog snoka upp dig och se till att du får ett uppvaknande du sent ska glömma. Hehehe!
Ang_elx
Vi ses!


:DJag tror digflabb_flabbye_bye

Lissi
2012-08-22, 18:25
Just idag är det 28 dagar kvar och jag har precis bokat två ytterplatser på planet. Tänk så suvänt det är: du kan boka precis vilken plats du vill! Jag tycker det är värt varenda krona, i det här fallet 160 kronor T&R.

Kalymnos, here we come! :D

/Eva

Men jag fattar inte att ni behöver betala för detta? Vi bokar alltid våra platser men betalar inte ett smack, fast det är ju förstås ett dygn innan vid incheckningen.Men ytterplatser finns ALLTID.;)
Ha en fin tur!!!

Lissi

Hjalta99
2012-08-22, 19:00
Men jag fattar inte att ni behöver betala för detta? Vi bokar alltid våra platser men betalar inte ett smack, fast det är ju förstås ett dygn innan vid incheckningen.Men ytterplatser finns ALLTID.;)
Ha en fin tur!!!

Lissi

Hej Lissi,
Jag har hamnat längst in, i mitten, mycket sällan ytterst, så jag betalar gärna för att få sitta ytterst... flabb_flab För mig är det värt varenda krona. Jag vet hur dan jag är, så varför inte?
Vi bokar dessutom alltid Novair Easy för att få lite mer utrymme för "magen". Hur gör ni, för att få ytterplatser? Behöver alla tips inför nästa resa!

/Eva

Lissi
2012-08-22, 19:05
Hur gör ni, för att få ytterplatser? Behöver alla tips inför nästa resa! [/COLOR][/FONT]

/Eva

Nu flyger vi ju oftast inte charter så när vi checkar in hemifrån 22 timmar innan avgång så väljer vi vilka platser vi vill ha och jag garanterar att ytterplatser alltid finns.
Men jag har full förståelse om man vill veta innan och vara säker på en bestämd plats att man kan vilja betala.
På charter kanske man inte kan boka utan att betala, men då har vi haft tur för vid incheckningen har vi kunnat säga att vi vill ha gång på samma rad båda två och det har vi nästan alltid fått.

Lissi

Sevasti & Eleni
2012-08-23, 14:08
Het sitter.jeg pà Nefeli Vinen smaker godt og det er veldig varmt. Ser fram til å se dere alle om noen dager!


Detsamma Jorunnflabb_flab


Siw Lena Ulf_B-anana_B-anana_B-anana

Hjalta99
2012-08-23, 22:01
Het sitter.jeg pà Nefeli Vinen smaker godt og det er veldig varmt. Ser fram til å se dere alle om noen dager!

Detsamma Jorunn!
Nu är det bara tre veckor kvar och det kommer att gå undan med en rasande fart! Veckorna går så fort, det är ju bara måndag och så är det fredag på en gång... ;-)

Idag firar jag ett helt år som rökfri! Hur går det för dig?

Ha de gott!
/Eva

Hjalta99
2012-08-27, 22:21
Fortsatt røykfri!!!

klapp_klap_B-ananaklapp_klap_B-ananaklapp_klap

Monica P
2012-08-28, 10:07
klapp_klapBravoklapp_klapklapp_klap