handdator

Visa fullständig version : DVD tips


Riitta
2006-02-08, 14:04
Tack Marianne för dom fina DVD tipsen:) Nu vet vad jag skall leta efter nästa gång. Jag har ju bara två. Den härliga med Kotsiras och Giannis Parios när han sjunger Theodorakis musik.
Och en till kom jag på. Det finn en med Plutharxos också som följde med hans skiva:)

Riittabye_bye

Gita
2006-02-08, 14:11
Det finn en med Plutharxos också som följde med hans skiva:)

Riittabye_bye

Vad heter den skivan?

Plutten forever!
Gita

Marianne
2006-02-08, 16:46
Det finns en med Plutharxos också som följde med hans skiva:) Riittabye_bye

Ja, jag har inte den DVD'n (även om jag tror att jag har alla hans cd-skivor:)). Men ibland gör de ju det, att de skickar först ut en cd, sen kommer en NY skiva, samma skiva, men kanske med någon enstaka ny låt - eller en bonus-DVD. Lite hopplöst att köpa den nya med bonus-DVD när man redan har skivan. Jag undrar om inte det skulle kunna vara "Den einai o'Erotas... Paidi tis Logikis" som kom ut i två omgångar, kanske med en DVD i andra omgången?

Jag vet att detta också hänt med en av Haris Alexious skivor, jag fick aldrig tag på den med bonus-DVD'n - och nu verkar den utsåld överallt.:mad:

Mariannebye_bye

karinafp
2006-02-08, 17:34
Jag undrar om inte det skulle kunna vara "Den einai o'Erotas... Paidi tis Logikis" '

Jo, det stämmer. Jag har den också, och det följer med en DVD. Mycket bra skiva, förresten, med många favoritlåtar.