handdator

Visa fullständig version : Mobilsurf

Birger
2012-08-15, 09:05
Söker en grekisk operatör som har kontantkortsabonnemang med mobilsurf.

Ålands Tapsa
2012-08-15, 10:53
Jag använder Cosmote (COSMOTE Internet On The Go Prepaid), kostar 1 dag/5 euro/2 GB, 10 dagar/15 euro/4 GB, 30 dagar/40 euro/10 GB. Har haft nu några år och den fungerar bra. Finns att köpa i tex. Germanos telebutiker. Jag köper mitt alltid vid Athens flygplats men Germanos har butiker nästan på alla ställen i Grekland. De försöker nog sälja en "sticka" också och säger att kortet inte fungerar på andra "stickor" men nog har det fungerat i min Huawei (TeliaSonera).:)

Birger
2012-08-15, 16:22
Tack, men jag var otydlig. Menar kontantkortsabonnemang med surf för mobiltelefon.

EleniAsteri
2012-09-01, 19:01
Det Var Det Jag Kunde Komma På..

EleniAsteri
2012-09-01, 19:05
Söker en grekisk operatör som har kontantkortsabonnemang med mobilsurf.

Hejsan, Det Är Ganska Lätt Att Fixa Till.. Jag Brukar Ha Det När Jag Är Nere I Aten.. Antar Att Du Har Cosmote What's Up (Kontantkort) Så.. Det Finns Olika Tjänster Där Internet Igår.. Det Finns En Det Olika Tjänster Där Det Ingår Internet

Du Kan Skaffa "SMS THEM ALL 600 PLUS INTERNET Package" I Det Så Ingår Det
600 SMS till WHAT'S UP användare och 100 MB Internet för en laddning på endast 7 €.
Tjänsten aktiveras genom att ringa gratis 1330 eller genom att skicka meddelandet SMSPLUS till 1330.

Jag skickar Med En Länk På Vilka Tjänster Du Kan Använda.. Ha Det Bra

http://www.cosmote.gr/cosmoportal/pricelist/index.jsp?catName=BasicCharges_WH

Ponika
2012-09-01, 23:51
Hmm här ligger jag o slappar på hotellet på Naxos. Ska ku finnas internet på " rummet", men jag har inte lösenordet än... Jag har ju Telenor i Sv, så det blir väl 79 kr max. Ska fråga efter lösen på hotellet imon.

Fajotta
2012-09-03, 13:13
Jag kan i alla fall tipsa om att där jag var i sommar, Phytagorion på Samos, hade i princip alla, hotell barer och restauranger, free wifi. Man fick bara ett lösenord så surfade man på deras abonnemang. Smidigt och gratis. På mitt hotell Athina (Fritidsresor, men det går även att ringa till hotellägaren Dimitris om man vill fixa sin egen resa) fanns även en laptop i foajen där man fick surfa hur mycket man ville, dygnet runt. Trevlig resa