handdator

Visa fullständig version : Iraklia augusti

Pyttan
2012-08-06, 19:21
Varma lena vindar, varmt lent havsvatten, höga vågor att hoppa, inte en svensk så långt ögat kan nå eller örat kan höra, skuggorna på Livadiastranden är upptagna av backpackers o greker, väldigt god mat på restaurangerna, underbara varma kvällar. Jag vill inte åka hem! Hälsningar Pyttan

maji
2012-08-06, 21:15
Låter härligt Pyttan! Iraklia ÄR en härlig ö i all sin enkelhet:)
//majibye_bye

para poli
2012-08-07, 00:33
mmm, hälsa paret Elena och Christos på Maistrali seaclub från Anders å Berra. Var där runt midsommar. Finns på FB i deras grupp :)

Eva L
2012-08-07, 08:08
Låter härligt Pyttan. Fortsätt att ha det bra.

Eva

Kalimera
2012-08-07, 08:18
Var bor ni? Finns det wifi någonstans? :)

Njut av stillheten Pyttan! bye_bye

Pyttan
2012-08-07, 19:32
Tack alla för alla hälsningar :)
Jag har bara hittat Wifi på två ställen, Maistralis taverna och på bägge fiket i backen ovanför affärerna.
Jag bor ovanför byn till vänster uppe på en platå med utsikt över Livaiaviken o Schinoussa i en studio. Den heter också Maistralis :)
Imorgon sticker jag över till Schinoussa i två nätter, spännande att se hur den lugna ön är i augusti :)
Jag ska hälsa från dig, Anders :)

Kalimera
2012-08-07, 19:36
Tack för svar! Om du hittar Wifi på Schinoussa vore det kul om du kunde höra av dig. Inte bara för att jag vill veta var det finns Wifi, utan även hur det är på ön så här års, och var du bor förstås. :)

Ska dit i höst om allt går som jag vill. bye_bye

Pyttan
2012-08-07, 19:41
Jag var på Scchinoussa i juni och bodde som vanligt på hotel Iliovasilema.
Där finns det Wifi iaf så jag letade ingen annanstans. :)

Kalimera
2012-08-09, 08:26
Jag var på Scchinoussa i juni och bodde som vanligt på hotel Iliovasilema.Låter bra, då blir det till att bo där om vi lyckas ta oss till Schinoussa i höst.