handdator

Visa fullständig version : Det är inte bara regn


Nektaria
2012-07-29, 09:32
Så här fin utsikt har vi från verandan vid stugan utanför Ö-vik. Det blir frukost där (nästan) varje morgon!

Lena

http://www.kalimera.nu/forums/picture.php?albumid=388&pictureid=8688

Lissi
2012-07-29, 09:45
Verkligen fint!! Då saknar man inte grekisk frukost på balkongen.!

Lissi

yannis
2012-07-29, 12:41
Vilken vacker bild!

Även vi har det det så bra. Mina föräldrar köpte en snickarbod på en ö i Kvarken, 3 km från kusten men med färjeförbindelse under sommarhalvåret. Visserligen är det ett väldigt primitivt boende, men naturen!!

Där sitter vi ute på altanen och njuter av att titta på havet varje morgon och bara TRIVS.

Den natur vi har i norra Sverige skulle jag vilja förunna alla att få uppleva. Från hav till fjäll. Rekommenderas å det varmaste att besöka.

Birgitta.

Marianne
2012-07-29, 13:39
Vilken fin bild, Lena!
Badar ni just där också?
Fin komposition av bild med pelargonier i förgrunden och så allt det blå, hav och himmel.
T.o.m. med telefonledningar så man nästan får lite greklandskänsla.:)
Norden är också fint!klapp_klap

Nektaria
2012-07-29, 20:31
Hej Marianne!
Jo då vi har sandstrand 30 meter från huset - men det är oftast kallt i vattnet! Idag inföll sommaren med 24 grader i luften och 20 i vattnet!
Snart regn och åska....

Marianne
2012-07-29, 21:34
24 i luften och 20 i vattnet - det låter SKÖÖÖNT! Som Kreta i maj.:D

Nektaria
2012-07-29, 22:26
Den natur vi har i norra Sverige skulle jag vilja förunna alla att få uppleva. Från hav till fjäll. Rekommenderas å det varmaste att besöka.

Birgitta.

Å vad jag håller med dig!
Vi har gjort en liten tur till Levanger i Norge via Duved och fjällvärlden.
Efter ett par dagar hos goda vänner fortsatte vi norrut till Mo i Rana.
Vilket fantastiskt landskap under resan!

Vi tog Blå Vägen in i Sverige och fick njuta av Västerbottensfjällens fantastiska natur.

Hemma igen i stugan kan vi verkligen konstatera att Sverige (och Norge) är fantastiskt!:)

piam
2012-07-29, 22:27
Hej!
Pelargoner har jag men utsikten fattas....
Vackert!!

Pia