Logga in

Visa fullständig version : Slänger ut frågan igen och hoppas på ett svar iaf......

Ponika
2012-07-24, 20:41
Om jag varit inloggad, och sen inte sitter vid datorn på en stund, så loggas jag ut, ok. Men sen när jag ska logga in igen så går det inte.. Dagen efter går det. Någon som kan förklara för mej vad detta beror på?
Tack på förhandbye_bye

parga
2012-07-24, 20:50
Kan det vara så att du försöker logga in på kalimera.se och inte kalimera.nu? Sidorna ser identiska ut men jag kan inte logga in på forumet på kalimera.se. Fråga mig inte varför det finns två sidor som ser lika ut?!?!
Jenny

mrwalker
2012-07-24, 21:02
Om jag varit inloggad, och sen inte sitter vid datorn på en stund, så loggas jag ut, ok. Men sen när jag ska logga in igen så går det inte.. Dagen efter går det. Någon som kan förklara för mej vad detta beror på?
Tack på förhandbye_bye

Tror ikke det er mange som opplever dette, høres ytterst spesielt ut.

Kan det vara så att du försöker logga in på kalimera.se och inte kalimera.nu? Sidorna ser identiska ut men jag kan inte logga in på forumet på kalimera.se. Fråga mig inte varför det finns två sidor som ser lika ut?!?!
Jenny

Det har nok ikke med det å gjøre. Selvfølgelig er det ikke to sider. To linker til samme side... flabb_flab

Tipper alt dette har noe med "cookies" gjøre, tipper pc-ene og/eller nettleserne deres kan trenge litt opprydding. Hvis jeg hadde slike problemer med min nettleser ville jeg rett og slett bytte til en annen som fungerer uten slike symptomer.

Mats Fredsson
2012-07-24, 21:07
Jodå, det kan inträffa. Enda chansen att logga in igen är att tömma cachminnet. (gäller vissa Explorer)

Eller använda Chrome, då är det inga bekymmer.

Ponika
2012-07-24, 21:30
Jenny

Ja det är kalimera.se. Hmm får kolla på kalimera,nu då. Kollade nu på min Iphone där jag ständigt är inloggad, och där är det kalimera.nu. Tack för tipset:))

Ponika
2012-07-24, 21:32

A jo det kanske är ovanligt...

Det har nok ikke med det å gjøre. Selvfølgelig er det ikke to sider. To linker til samme side... flabb_flab

Tipper alt dette har noe med "cookies" gjøre, tipper pc-ene og/eller nettleserne deres kan trenge litt opprydding. Hvis jeg hadde slike problemer med min nettleser ville jeg rett og slett bytte til en annen som fungerer uten slike symptomer.

Ska testa med .nu iaf o kolla.

Ponika
2012-07-24, 21:33
Jodå, det kan inträffa. Enda chansen att logga in igen är att tömma cachminnet. (gäller vissa Explorer)

Eller använda Chrome, då är det inga bekymmer.

Ska testa att tömma minnet oxå, OCH .nu då;)

Ponika
2012-07-24, 21:35
Skulle det inte funka, får jag väl använda min käraste ägodel; min Iphone:D

Ponika
2012-07-24, 21:38
Å här var jag:) Loggade in på .nu
Ska logga ut härifrån nu o se om jag kan logga in igen

Kalimera
2012-07-25, 08:47
Jag har aldrig problem, men hade det innan jag bytte till Chrome, som jag tycker är den i särklass bästa webbläsare som finns. Inte minst är den grymt snabb.

Ladda hem den här (https://www.google.com/chrome/?hl=sv), tar bara några minuter.

Hellen
2012-07-25, 08:57
Jag har aldrig problem, men hade det innan jag bytte till Chrome, som jag tycker är den i särklass bästa webbläsare som finns. Inte minst är den grymt snabb.

Ladda hem den här (https://www.google.com/chrome/?hl=sv), tar bara några minuter.

Samma här, IE var det som inte ville vara med mig

karinafp
2012-07-25, 10:29

Jodå, det händer mig också. På kalimera.se loggas jag ut efter ett tag. På kalimera.nu stannar jag inloggad. Samma dator, samma webbläsare. Så visst är det olika!

Ponika
2012-07-25, 13:19
Loggade in nu på kalimera.nu, och jag var redan inloggad. Så här var det nog .nu som var problemetbye_bye