handdator

Visa fullständig version : hemkomna från nidri/parga


micke63
2012-07-24, 18:20
Hej tackför alla tips ni gav oss inför vår resa.Vi bodde på captain stavros och det är nog bland de bästa hotell vi bott på i Grekland super trevlig personal och service.Vi hyrde bil och såg de fantastiska stränderna på västkusten, en resa med ms cristina hann vi också med innan vi åkte till parga sista veckan.Bäst resturang vi testade var utan tvekan the barell.vi provade både toms och ionian men blev ganska besvikna på dessa 2.Vi provade också the pinetree som låg precis på stranden det var lite dyrare men jättebra matbye_bye//micke63

uggelbo
2012-07-28, 17:19
Hej!
Vad tråkigt att ni inte gillade Ioanian. Vi har alltid tyckt det varit bra där men det kan ju ändras. Vi får testa Barrel när vi kommer dit. Visst var det väl mysigt att åka med m/s Christina?

Birgitta63
2012-07-28, 22:00
Hej tackför alla tips ni gav oss inför vår resa.Vi bodde på captain stavros och det är nog bland de bästa hotell vi bott på i Grekland super trevlig personal och service.Vi hyrde bil och såg de fantastiska stränderna på västkusten, en resa med ms cristina hann vi också med innan vi åkte till parga sista veckan.Bäst resturang vi testade var utan tvekan the barell.vi provade både toms och ionian men blev ganska besvikna på dessa 2.Vi provade också the pinetree som låg precis på stranden det var lite dyrare men jättebra matbye_bye//micke63
Menar du att det ligger en resturang som heter Ionian ? Vi ska ju bo på Ionian Beach.

micke63
2012-07-29, 08:18
Hej resan vi gjorde med ms cristina var suverän den bästa båtutflykt vi varit på. vår familj var supernöjda, bra stopp när man gick av båten samt badstoppen där man badade och snorklade i kristallklart vatten. vi bokade ihamnen själva och hade sådan tur att apollo hade guide med som var svensk på samma resa .Det verkar som att resorna med cristina sålde sig själva inga som delade ut flyers och tjatade nere i hamnen när man gick förbi där inte.De enda vi såg som gjorde reklam för denna resa var restaurang The barrel .De hade också så man kunde få viss rabatt på resan.Jag gillade Lefkas starkt betydligt lugnare här än i Parga.Nidri var inte så dåligt heller som man ju ha läst på forumet, det enda minuset var ju stranden.//Micke

uggelbo
2012-07-29, 20:01
Hej Birgitta
Restaurang Ionian ligger i Nidri, Lefkas. Jag har för mig att Ionian beach ligger i Parga men det kanske finns en på Lefkas också.

micke63
2012-07-29, 21:38
Hej,Birgitta Ionian är en restaurang i Nidri.Ionian beach hotell ligger iParga .Ledsen om jag var otydlig mvh Micke63

Birgitta63
2012-07-30, 11:13
Hej,Birgitta Ionian är en restaurang i Nidri.Ionian beach hotell ligger iParga .Ledsen om jag var otydlig mvh Micke63
Ok trodde nästan så , där ska vi tillbringa vår semester hotell Ionian Beach :)