handdator

Visa fullständig version : Mastihari


MIAS
2006-02-06, 03:19
Hej!

Är det någon som känner till något bra och ganska billigt ställe att övernatta på i Mastihari?Har försökt att söka på nätet, men har inte hittat någon bra information om "hotellen" i Mastihari. Funderar på att stanna på Kos över natten innan jag och dottern drar vidare mot Kalymnos_B-anana Tack på förhand!

Mia

aris4
2006-02-16, 16:48
Hejsan!!

Var i Mastichari själv 2 ggr själv förra säsongen men bodde privat.
Jag tror att du kan hitta nåt hotell hos airtours.se; de har ju också resor till Kos precis som Apollo. Har du varit på deras sida?

Jag passerade ju flera små "studios" men kommer ju tyvärr inte ihåg deras namn men det är inte så svårt att få tag i rum för natten. Det beror ju på¨när ni ska åka, är det högsäsong kan det vara svårare.

Maila gärna till mig om det är nåt mer du vill veta. Jag själv ska åka i början av Juni igen och stanna minst 2 v. Åker ni senare hinner jag kanske fixa telenr o namn och skicka till dig.

Stanna i Mastichari ett par dagar, det är rätt så mysigt.

Själv är jag en Kos älskare sen många många år men har också varit på Kalymnos några dagar och det var jättemysigt där i Myrties.

MVH

Suzannabye_bye

Arne
2006-02-16, 17:53
Men,,, På Kos kunna vi varmt rekommendera "Koala Hotel" Litet familjeägt ställe med utmärkt service samt AC på alla rum. Lägg därtill en Pool.

Centralt beläget med cirka 15 minuters promenad till Kos centrum.

I Maj/Juni samt September ligga priset på facila 25€ per natt.....


Arne

Vanja
2006-02-25, 13:15
Hej Mia o Matilda!

Förra året på väg till Kalymnos blev vi akterseglade i Mastihari. Vi frågade då efter boende på tavernan I KALI KARDIA som ligger till vänster på vägen till hamnen. Dom ringde en man som ägde ett hotell som vi tyvärr har glömt namnet på men som hade namn efter hans två döttrar. Hotellet ligger ett stenkast bort till höger. Vi fick en fin lägenhet med havsutsikt. Jättefint, 25 Euro. Hoppas att ni får en trevlig vistelse på Kalymnos. Själva ska vi vara där hela september.

Hälsningar systrarna Siv o Lenabye_bye flabb_flab