handdator

Visa fullständig version : Agii Apostoli - Lägenheter Lotus


Johannanr2
2006-02-06, 00:28
Hej, första ggn jag är här. Hoppas att jag lägger in denna tråd under rätt spalt :confused:

Jag, min man och vår, då 16 mån son, funderar på att åka till Agii Apostoli i juni. Vi tänkte boka en tvårumslägenhet på Lotus (fritidsresor).
Det är vår första resa med barn och man är ju lite nojjig ;)
Vad tror ni om orten?
Kan man promenera där på kvällarna med barnvagn eller är det stendött överallt? Jag tror inte att vi kommer åka in till Chania varje kväll....

Andra alternativ är Platanias eller Agia marina....det är jättesvårt att bestämma sig.
Agii Apostoli lockar pga de fina stränderna men också närheten till Chania. Men om det är stendött på kvällarna så vet jag inte riktigt om det passar oss. ...

Vad tror ni?
Tack för hjälpen _B-anana

Ia
2006-02-06, 08:37
Ikke direkte "stendøtt" ..... noen tavernaer, men ikke slik at det er et atraktivt sted å gå rundt å trille barnevogn hver kveld i en uke... (synes jeg...). Men strendene er veldig fine for barn!!
Agia Marina/Platanias har etter min mening et bedere utvalg, dvs. flere butikker, tavernaer, kort og godt mere å se på..., men fortauene er ganske smale, mye trafikk og kanskje ikke så velegnet til barnevogn...??
Og det er stort sett bare en lang vei med butikker på begge sider. Det er sikkert noen som har erfaring fra dette og vet bedere. Det er den samme stranden som går fra Agia A. (Den vestre) og hele veien mot Platanias og videre , stranden er ikke like barnevennlige hele veien, noen steder stenigt, sand, brådypt eller langgrundt. Sikkert noen her som har erfaring og vet om den perfekte beliggenheten for små barn. Har dere vurdert Georgioupolis? Barnevennlige strender og mere passe å gå rundt om kveldene med barnevogn tror jeg....

Ia _B-anana