handdator

Visa fullständig version : Rethymno live

litentuva
2012-07-17, 19:30
Har nu,efter underbara loutro, tillbringat tre dagar i "hemmastaden" Rethymno . Det är vaaaarmt, ligger som ett fuktigt lock över staden vilket är ovanligt även för den här tiden på året. Vi bor i en spännande och stor lägenhet mitt i gammla stan , billligt och bra men vi är tacksamma för de fläktar vi invensterat i sen tidigare ... Nu har äntligen en bris börjat blåsa över staden.
I morgon bär det av för tre nätter i paleochora och haris studios och därfter två nätter på mysiga hotell glykeria i elafonissi ,

pollebosse
2012-07-18, 06:09
Vilken resa ni gör!
Det låter ju så härligt med allt. Hoppas det fortsätter på bästa sätt.
Kommer du lägga upp bilder från resan?

Paul

yannis
2012-07-18, 06:58
Ja, ha en fortsatt trevlig resa. Hälsa Paleochora och ha det gemytligt där! Jag följer er.
Hälsa till Flora på Haris att jag mår bra.

Birgitta.

Kalimera
2012-07-18, 09:09
I morgon bär det av för tre nätter i paleochora och haris studios och därfter två nätter på mysiga hotell glykeria i elafonissi ,Låter nästan som en av våra resor. Bara härliga platser!

Hälsa Paleochora! bye_bye

litentuva
2012-07-18, 13:45
Bilder kommer , men i efterskott - tar itu med det från Sverige ! Just fått in väskorna i studio 3 på haris hotell i paleochora, blåsigt värre och med ett fantastiskt och hav framför näsan ! Synd på badet men riktigt vackert...!