Visa fullständig version : Rethymno live
litentuva
2012-07-17, 19:30
Har nu,efter underbara loutro, tillbringat tre dagar i "hemmastaden" Rethymno . Det är vaaaarmt, ligger som ett fuktigt lock över staden vilket är ovanligt även för den här tiden på året. Vi bor i en spännande och stor lägenhet mitt i gammla stan , billligt och bra men vi är tacksamma för de fläktar vi invensterat i sen tidigare ... Nu har äntligen en bris börjat blåsa över staden.
I morgon bär det av för tre nätter i paleochora och haris studios och därfter två nätter på mysiga hotell glykeria i elafonissi ,
pollebosse
2012-07-18, 06:09
Vilken resa ni gör!
Det låter ju så härligt med allt. Hoppas det fortsätter på bästa sätt.
Kommer du lägga upp bilder från resan?
Paul
Ja, ha en fortsatt trevlig resa. Hälsa Paleochora och ha det gemytligt där! Jag följer er.
Hälsa till Flora på Haris att jag mår bra.
Birgitta.
Kalimera
2012-07-18, 09:09
I morgon bär det av för tre nätter i paleochora och haris studios och därfter två nätter på mysiga hotell glykeria i elafonissi ,Låter nästan som en av våra resor. Bara härliga platser!
Hälsa Paleochora! bye_bye
litentuva
2012-07-18, 13:45
Bilder kommer , men i efterskott - tar itu med det från Sverige ! Just fått in väskorna i studio 3 på haris hotell i paleochora, blåsigt värre och med ett fantastiskt och hav framför näsan ! Synd på badet men riktigt vackert...!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.