Visa fullständig version : Nu bär det av ...
litentuva
2012-07-06, 06:54
... För en månad på finaste Kreta! Blir Rethymno som bas och övernattningar i loutro, paleochora och elafonissi och många dagsutflykter med bilen ! Får även goda vänner på besök !
Hej då Sverige , hej Kreta och hej sol bad meze och kall retsina i skuggan bye_bye
Så härligt!
Trevlig resa bye_bye
Kalimera
2012-07-06, 14:18
Det låter alldeles underbart! Trevlig resa! bye_bye
Birgitta63
2012-07-06, 18:59
:).
Du åker till sommar .
Trevlig sommar i Grekland önskar Birgitta i Sjöbobye_bye
Athanasia
2012-07-06, 19:08
Hälsa hem!!!Och jag vet att Ni får det underbart!!_B-anana
litentuva
2012-07-08, 20:16
Tack , alla! Njuter i fulla drag , idag var vi på sydsidan och underbara stranden ammodi! Därefter fantastisk lunch / middag i byn goulediana och taverna goules som ägs av min goda vän kosta som jag lärde känna 1995 då jobbandes på fanari i Rethymno ! Ekologiskt och närodlat med smaskigt husvin och raki därtill ! På onsdag drar vi till loutro för tre nätter ! Som arne säger ; livet leka ! :)
... För en månad på finaste Kreta! Blir Rethymno som bas och övernattningar i loutro, paleochora och elafonissi och många dagsutflykter med bilen ! bye_bye
Beakta gärna lite grann det jag skrivit alldeles nytt om Plakias, eftersom du ska utgå från Rethymnon och därifrån röra dig mycket i omgivningenAng_elx
/Hasse:cool:
Ja, livet leka på Loutro!
Och "hälsa hem" till Paleochora när ni kommer dit.
Birgitta och Arne.
pollebosse
2012-07-09, 06:46
Tack , alla! Njuter i fulla drag , idag var vi på sydsidan och underbara stranden ammodi! Därefter fantastisk lunch / middag i byn goulediana och taverna goules som ägs av min goda vän kosta som jag lärde känna 1995 då jobbandes på fanari i Rethymno ! Ekologiskt och närodlat med smaskigt husvin och raki därtill ! På onsdag drar vi till loutro för tre nätter ! Som arne säger ; livet leka ! :)
Oj vad det låter behagligt!
Vi njuter av dina rader och hoppas att få läsa mer. Ha nu ytterligare underbara dagar, långa, långa...
Hälsar Paul
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.