handdator

Visa fullständig version : Lipsi


RUJO
2012-06-26, 18:58
Ja så var det klart... tillbaka till Lipsi, som vanligt.
Denna gång tänkte vi boka Ostria Studios ut på piren.
Någon som bott där?

Nissebåtens turlista för september finns inte tillgänglig??

Ia
2012-07-08, 10:34
Ligger veldig bra til, eneste jeg kan si.... Noen få av studione har morgensol. Fullt når jeg prøvde å booke på forhånd.

Matti
2012-07-08, 10:57
Vi bodde på Ostria senaste sommar. Då hade de precis öppnat så tror vi var de första gästerna. Ni kommer garanterat inte att bli besvikna. STOR terrass med parasoll och utsikt över hamnen. Badstranden 30 meter från dörren. Allt är nytt och mycket välutrustad studio. klapp_klap

RUJO
2012-07-08, 13:12
Tack för svaren.
Misstänkte att de var bra. Att de är relativt nya vet vi då vi varit på Lipsi
3 gånger senaste åren. Hon är inte direkt billig, men vad är billigt i dag om Du vill ha standard.

Ingrid Gunilla
2012-08-05, 10:45
Hej! Skall kanske till Lipsi för första gång i slutet av september. Matti's lovord om Ostria Studios gjorde mig mycket intresserad och jag undrar nu om någon har mobilnummer eller mailadress dit? Kan inte finne det någon stans på nätet.
Hälsning Gunilla

RUJO
2012-08-08, 08:09
Hej! Skall kanske till Lipsi för första gång i slutet av september. Matti's lovord om Ostria Studios gjorde mig mycket intresserad och jag undrar nu om någon har mobilnummer eller mailadress dit? Kan inte finne det någon stans på nätet.
Hälsning Gunilla

Hej Gunilla,
jag har inte hittat något tel.nr, men har kontakt med ägaren via mail:
ostriastudioslipsi@gmail.com.

Vi har bokat 11 -21 sept.

RUJO
2012-09-30, 21:40
Ja, då var man åter i det regniga och kylslagna Sverige. Men om man blundar så ser man Lipsi framför sig. Denna härliga ö. Tänkte bara rapportera att allt var sig likt, dock lite färre italienare och norrmän i år. Marinan var dock lika fullpackad med båtar som vanligt. Vill gärna intyga att Ostria Studios var mycket bra. Dock hade Musikbaren under studiorna fått fnatt en kväll och spelade med 90 db hela natten (fram till 04.00) trots att det inte fanns en enda gäst där och hamnen i övrigt låg tyst och öde.
Ju mer jag skriver ju mer längtar jag tillbaka till Lipsi, men återgår nog till den studio jag haft tidigare år.

Smultron
2012-10-01, 06:22
Vad trevligt med en rapport från härliga Lipsi:) Förstår att du haft det bra, kan man ha det annat på Lipsi? Vilken studio brukar du bo i?

Smultron - som också längtar tillbaka till Lipsi!:)