handdator

Visa fullständig version : Boende på Tilos


Rossa
2012-06-24, 18:21
Hej!

Sitter här och ska beställa resa till Tilos i juli. Eftersom vi är sent ute är mycket fullbokat :( Men lite finns det allt kvar :) Så ni som har varit där förut, vet ni om Livadia Beach eller See view är bra boende, något som är bättre en det andra? Hade gärna velat på på Annas, men då måste man nog vara ute tidigt.
Tacksam för snabba svar.
Rossa

Annki
2012-06-24, 19:08
Jag har ingen erfarenhet av något av hotellen, men Livadia beach tycker jag har ett mycket bättre läge än Sea view. Det ligger nära stranden, och ni passerar många tavernor på väg in till byn dit det inte är långt, ca. 10 minuters promenad. Reser ni med flygstol kan jag rekommendera Irinoula, där vi alltid bor.

Ann-Kristin bye_bye

sjöborren
2012-06-24, 21:20
Håller med Anki att Irinoula är ett mycket bra hotell. Vi ska bo där i september - för tredje gången.

Sjöborren. :D

Rossa
2012-06-24, 22:45
Tack för era svar. Hotellet Irinoula, var hittar jag det om vi skulle hitta en flygstol? Hade ju tänkt att göra det lätt för oss i år men man kan ju alltid kolla upp det.

Annki
2012-06-24, 23:24
Tack för era svar. Hotellet Irinoula, var hittar jag det om vi skulle hitta en flygstol? Hade ju tänkt att göra det lätt för oss i år men man kan ju alltid kolla upp det.På Kalimeras förstasida ser du "Rooms" uppe i vänstra hörnet. Gå in där, så hittar du Irinoula under Tilos.

Ann-Kristin bye_bye

Fredrik_N
2012-06-27, 06:23
Hej!

Jag ock min sambo var själva på Tilos förra året. Vi bodde då på ett hotel som heter marina studios. http://www.ving.se/grekland/livadia/marina-studios
Jag har för mig ägaren var samma eller en släkting till dem Annas.
Vi var supernöjda med lägenheten. Utsikten framförallt var slående. Som ett vykort. Enda man bör ha i åtanke (och det gäller Annas också) är att det är en lite bökig väg ner mot byn. Rätt stor lutning. Men det var det värt.

/ Fredrik

Eva64
2012-06-27, 13:49
Det finns ganska mycket charter kvar till Tilos under juli! Titta på Vings sida!bye_bye

Sunny12
2012-08-12, 21:44
Håller med Anki att Irinoula är ett mycket bra hotell. Vi ska bo där i september - för tredje gången.

Sjöborren. :D

Hej, jag är lite nyfiken på vad det kostar att bo på Irinoula per natt?

Funderar på att nästa gång köpa endast flygstol och sen leta eget boende men det måste ju löna sig?

Hoppas på svar!

Mvh/Sunny12:rolleyes: