Visa fullständig version : Bilder från Pythagorion
Jag har gjort ett album med några bilder ifrån Pythagorion, ifall någon är intresserad:rolleyes:
Riittabye_bye
Härliga bilder!
Skall dit för första gången i augusti/september, spännande.
//
KR
Då slipper ni säkert och frysa och bli blöta också;):)
Riittabye_bye
"Nostalgi" är bara förnamnet när man tittar på dina bilder från Pyt.
Birgitta.
Samos finns på min jättelånga lista av öar som jag måste besöka en vacker dag. Tack för titten!
/ Anne :)
Härligt!
KR: Åker eventuellt oxå dit aug/sep för 1:a gången. Hoppas det blir klart med allt här hemma så ska jag boka nästa vecka! :D
Tack Riitta. Fina bilderklapp_klap
Lissi
Tack alla:) Vi har varit på Samos 3 gånger.Detta var första gången i Pythagorion, förut har vi bott i Kokkari!
Blev positivt överraskad:) Det fanns så mycket gränder och springa i och fota:) Maten var god överallt. Vi åt mest i tavernorna som inte var på strandpromenaden.
Bara vädret som var oss emot:o
Riittabye_bye
Monica P
2012-06-22, 11:09
Fina bilder, fina motiv.
Fina bilder, dom gjorde mig ju inte direkt mindre sugen på att åka :D. På tisdag bär det av...
Trevlig resa Mithera:) Lite tips, gå runt i gränderna så hittar du mycket fint och se på:) Testa gärna tavernor "bakom" hamnpromenaden. God mat och lite lägre priser än mitt i smeten:)
Riittabye_bye
Ålands Tapsa
2012-06-23, 17:03
Eller kom till Vathi, här äter 2 pers middag för 25 euro + tips inkl. dryck oberoende vilken taverna man besöker. Kan rekommendera Rakomeladiko, Kouros osv... 2 veckor har gått fort, i morgon fortsätter resan till Ikaria och på onsdag vidare till Athens. Det är mening att vi är hemma på Åland igen lördagen den 30:e juni kl. 23._B-anana
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.