handdator

Visa fullständig version : Sv: Boendetips Samos


J&C
2006-02-02, 11:12
Nu är flygbiljetterna till Samos beställda!!!

Vet någon om något bra hus som är lämpligt att hyra om man är 2 personer? Helst skulle vi ju vilja ha tillgång till pool med, men vet inte om det är möjligt att lösa?

Sandra82
2006-02-13, 22:28
Nu är flygbiljetterna till Samos beställda!!!

Vet någon om något bra hus som är lämpligt att hyra om man är 2 personer? Helst skulle vi ju vilja ha tillgång till pool med, men vet inte om det är möjligt att lösa?


Hej!

Jag har också frågor kring boende. Jag och min pojkvän kommer befinna oss i Samos runt 15/6-23/6, men visst borde det inte vara svårt att hitta boende? Det verkar ju inte vara högsäsong..
Sen så undrar jag om charterbolagen har förhandlat fram riktigt bra priser på hotell, eller kan man komma undan billigare själv? För min del blir det nog inte aktuellt att boka i förväg, men är lite nyfiken på vad den ungefärliga hotellkostnaden kan komma att hamna på.

Ser fram emot en trevlig sommarsemester, och hoppas att Samos är så bra som det låter här på forumet! :) flabb_flab

xenos
2006-02-14, 06:08
Hej! Jag och min pojkvän kommer befinna oss i Samos runt 15/6-23/6, men visst borde det inte vara svårt att hitta boende? Det verkar ju inte vara högsäsong. För min del blir det nog inte aktuellt att boka i förväg, men är lite nyfiken på vad den ungefärliga hotellkostnaden kan komma att hamna på.
:) flabb_flab

I somras betalade vi 35 euro för bra rum på Zorba med fin utsikt över hamnbassängen i Pythagorion; tio minuter från flygplatsen. Mer än det behöver ni inte betala i P. Och bor ni en vecka eller mer blir det säkert inte ens det beloppet.

Lefteris

Maria B.O.
2006-02-14, 09:11
Hej!

Bodde på Maria studios i Pythagorio juli 2005. En oas mitt i staden!!
Jag rekommenderar detta boende varmt. Vi betalade runt 40 E/natt för en lägenhet där vi fick plats två vuxna och tre barn.

Maria och hennes familj driver ett mini-mini market alldeles i anslutning till sin studio...och trädgården var helt fantastisk. Där satt vi under dagens hetaste timmar i härlig skugga och åt glass...

Maria själv är för övrigt otroligt mån om sina gäster, och slog nästan knut på sig själv för att hjälpa till så att semesern skulle bli bra för oss. Vilket den också blev.
Hoppas att semestern blir lyckad!

Maria