Visa fullständig version : Nakenbad
Annbjörn
2012-06-10, 14:13
Hej. Jag och min man ska resa till Telendos i juli. Och vi tänkte uppsöka nakenbadet Paradis Beach. Är det någon som vet hur det ligger till i förhållande till Hotell Porto Portha. Och vad håller det för klass? Jätte tacksam för svar!
Monica P
2012-06-10, 16:56
Det är en vanlig strand, inga finesser. Man går mot norr från båtbryggan, kanske en kilometer.
Kalimera
2012-06-11, 08:08
Det är en vanlig strand, inga finesser.
http://www.kalimera.se/bilder/forum/telendos_paradise.jpg
Och väldigt liten.
Annbjörn
2012-06-14, 09:12
Det är en vanlig strand, inga finesser. Man går mot norr från båtbryggan, kanske en kilometer.
Tack för svar :)
Fra Porto Portha er den ikke mer enn 2 minutter å gå.
Astribye_bye
Monica P
2012-06-14, 15:37
Men Astri, då är du bra mycket snabbare än jag, eller så menar vi inte samma strand. Återstår för Annbjörn att reda ut begreppen!
Faktisk riktig som Astrid sier, men kanskje 3 minutter.
Monica P
2012-06-15, 11:57
Hörni norska tjejer, vänta på mig...
Du også på nakenstrand Monica? Vi venter........
Mats Fredsson
2012-06-25, 13:04
Faktisk riktig som Astrid sier, men kanskje 3 minutter.
Tänker jag fel här, för jag tror jag läste nånstans att det tog c:a 15 min att gå till Paradise Beach från båten...?
Får väl kolla det när vi kommer dit. :-)
Monica P
2012-06-25, 15:41
Mats, du ska se att Astri och Kirtor badar näck på den närmaste stranden och låtsas att dom inte ser att andra har baddräkterna på...
Mats Fredsson
2012-06-25, 15:54
Mats, du ska se att Astri och Kirtor badar näck på den närmaste stranden och låtsas att dom inte ser att andra har baddräkterna på...
:D
Ja, men det är ju bra. Då blir det mer plats för oss andra... :rolleyes:
Paradise Beach är ju inte så stor precis.
Om jag förstått det rätt, så är det en strand i privat regi, där någon håller den ren och snygg. (trevligt) Och hyr ut solstolar, vilket ser ut att behövas.
Neeeeiii.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.