Visa fullständig version : Kattmat & Kattsand!
Greekfamily
2012-06-08, 20:58
Såg att det fanns kattmat och kattsand på Lidl men undrar vad det finns för utbud gällande mjukmat knax mm och priser på det. Lidl va ju ganska billigt men om man vill ha något i klass med Wiskas eller Pussi mm var vänder man sej då?
Mvh Misja & Madelaine_B-anana
Finns i alla välsorterade grekiska mataffärer. Jag brukar bara handla det bästa när jag matar katter i Grekland. Priset har jag ingen aning om det brukar jag inte fundera över så mycket. Blir kanske annorlunda vid en långtidsvistelse.
Eva
Greekfamily
2012-06-09, 00:41
Vore kul att få lite koll på priserna efter som vi ska bosätta oss där.
Kind regard Misja
Monica P
2012-06-09, 05:33
Whiskas kring en euro. Billigare sorter från 60 lepta.
Torrfoder 20-25 euro för 20-kg-säckar
Självklart köper ni det ni vill till er katt. Jag, som utfordrar många, köper oftast hundmat i kiloburkar för 1 euro och katterna äter det precis lika gärna. Sen får vi, eller köper, ofta småfisk från fiskhandlare , detta kokar man någon minut och blandar med ris eller spagetti eller kritharaki. Jubel i kattkolonin. Just nu småbråkar de över en långpanna med kokt muräna och ris.
Sand har jag ingen koll på eftersom vi har utekatter och prima områden att krafsa i- även om min man inte är så förtjust i att kratta bort sånt de lämnar på gårdsplanen.
Greekfamily
2012-06-09, 11:31
Våran katt är en Russian Blue som vi hatt i 2 år nu. Vi fick honom av en äldre dam och han är inne katt och väldigt tillgiven och en ensamkatt som inte vill ha andra. vi hadde 2 stycken först då vi fick 2 katter av damen men sen märkte vi att han ville vara själv och vart mera hemtam då med bara oss.bye_bye
Whiskas finns bla på A/B Vasilopoulos.
yvonne
Greekfamily
2012-06-10, 21:32
Tack Yvonne. bye_bye
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.