Logga in

Visa fullständig version : hälsningar från Samos!

Åsa L
2012-06-06, 14:19
Här i Pythagorion är det underbart! Varmt och skönt, god mat, svalkande bad... Dock inte så mycket turister, de som är är mest från skandinavien. Priserna på tavernor och i butikerna är som för två år sedan.
Åsa

Kalimera
2012-06-06, 14:53
Här i Pythagorion är det underbart! Varmt och skönt, god mat, svalkande bad... Dock inte så mycket turister, de som är är mest från skandinavien. Priserna på tavernor och i butikerna är som för två år sedan.
ÅsaTack för hälsning! Tråkigt att höra att det inte är så mycket turister, men jag hör samma sak från andra platser också. Tyvärr.

Njut för mig också! bye_bye

Riitta
2012-06-06, 16:04
Och jag som tyckte att det var mycket turister:D Beror väl på vad man jämför med:)

Riittabye_bye

Hestia
2012-06-06, 16:24
Tack, roligt att få en hälsning från lilla fina Pythagorion! Vi var där både 2010 och 2011 och trivdes ypperligt, längtar dit. Fortsätt och njut av solen och värmen och vackra Samos!:)

Mithera
2012-06-06, 18:59
Härligt att höra från Samos :). Vi åker dit för första gången nu i sommar. Två veckor blir det, både Kokkari och Votsalakia ska vi bo i, men jag gissar att även Pyhtagorion kommer att få ett besök :D.

kari
2012-06-06, 23:03
Och jag som tyckte att det var mycket turister:D Beror väl på vad man jämför med:)

Riittabye_bye

Jeg kom fra Samos/Pythagorion i går og syntes som deg at det var mange turister til å være såpass tidlig i sesongen , Riitta :)
- men tydeligvis bruker det å være flere, det forsto jeg bye_bye

kari
2012-06-06, 23:15
Åsa

Jeg kom hjem fra Pythagorion i går og visst var det varmt og deilig både i luft og vann :)

- men prisnivået på Tavernaene var fhv høyt synes jeg, ifht andre øyer jeg har besøkt i år.
Men det finnes rimelige steder og, med g o d mat, jeg syntes jeg fikk mest for pengene på "Pegasus" :D

Ha en fortsatt deilig ferie, Åsa L bye_bye