handdator

Visa fullständig version : Bokat


Aina
2012-06-02, 11:49
Ingen båtluff denna sommar, men två veckor på Tilos och Rhodos.
Vi flyger till Rhodos, har bokat Annas studios på Tilos och två nätter på Rhodos innan vi åker hem.

Precis när vi bokat läste jag Aftonbladet på nätet:
"Grekiska samhället hotas av kollaps"
:( Ja, vi får väl se hur det går. Skiter det sig, så skiter det sig, tänker fatalisten inom mig.

Just idag tycker jag synd om dem som står i startfållan till Stockholm Marathon.

Den 14 juli är jag själv anmäld till Jubileumsmarathon i Stockholm, men kommer inte att starta. Förhoppningsvis ligger jag på en stenig strand på Tilos och svettas. Där mediterar jag mig igenom ett marathon: nervös start - förhoppningsfull första mil - lugn lunk - tjatigt efter femton kilometer - tungt efter tjugo - smattret av joggingskor mot asfalt - dunk dunk dunk... Dags för ett dopp?

Lissi
2012-06-02, 12:22
När åker ni? Tilos får massor av gäster från KAlimera i år...Häftigt!

Lissi

Aina
2012-06-02, 14:30
Vi åker 10 juli. Maken var sugen på Tilos innan Kalimera-Janne började rapportera därifrån! ;) Jag tror det blir perfekt. Bara ta det lugnt. Vandra, bada, springa, läsa, äta... Om det inte är för varmt förstås.
Anneli

Kalimera
2012-06-03, 16:45
Bara ta det lugnt. Vandra, bada, springa, läsa, äta... Det låter som Tilos i mina öron. :)

Grattis till resan! klapp_klap

Foppis
2012-06-04, 12:40
Här kommer en till från Kalimera i år :) Blir en andra bröllopsresa (silverbröllop), den valde vi att fira på Tilos. Fast det dröjer, inte förrän 26 augusti, längtar som en tok! Ha det underbart på er resa!