handdator

Visa fullständig version : Annas igen


elisabethk
2012-05-12, 14:47
Är det lika fin utsikt från alla rum på Annas?

Tobbe S
2012-05-12, 17:25
Hej,

Alla har utsikt, men de 2 översta bättra.
Jag tror att att de nedersta hyrs av charterbolagen och att Mike hyr ut de översta själv.

Tobbe

Kalimera
2012-05-15, 10:43
Jag tror att att de nedersta hyrs av charterbolagen och att Mike hyr ut de översta själv.Det är lite olika tror jag. När vi bodde där förra året bodde det svenska charterresenärer i rummet bredvid oss. (Där M bodde.)

elisabethk
2012-05-15, 11:03
Bodde ni överst då? Vad jag förstår bor de själva längst ned i huset. Det är väl kanske härlig utsikt från alla 3 våningar?? Man kanske kan önska någon av de 2 översta våningarna.
ElisabethK

Lissi
2012-05-15, 11:08
Åker man charter så kan man ju visst önska, men då det är växelvis en- och tvåveckorsboende bland charterresenärerna så är det svårt att lova, men visst önskade jag rum av Mike redan vid bokningen och han kan INTE lova till 100 %. Han får listorna från Ving två veckor innan man kommer. Det blir nog stående önskan om rum 8 från alla Kalimeraresenrer så det blir tufft!;)

Lissi

Kalimera
2012-05-15, 11:19
Bodde ni överst då? Vad jag förstår bor de själva längst ned i huset. Det är väl kanske härlig utsikt från alla 3 våningar?? Man kanske kan önska någon av de 2 översta våningarna.
ElisabethKJa, vi bodde överst. Vi bokade så tidigt som i november för att vara säkra på att få bo överst. Det är fin utsikt från alla rum, den blir bättre ju högre upp man bor, men skillnaden är inte så stor.

kari
2012-05-15, 11:24
Ja, vi bodde överst. Vi bokade så tidigt som i november för att vara säkra på att få bo överst. Det är fin utsikt från alla rum, den blir bättre ju högre upp man bor, men skillnaden är inte så stor.

Om vi kommer til å bo på Anna's i høst, ønsker v i oss e n etasje opp i fht sist vi bodde der....;)
- foretrekker at ingen har "utsikt" rett ned på balkongen "vår", bedre med mindre balkong da bye_bye

Lissi
2012-05-15, 17:37
Vi bor nästan aldrig med havsutsikt så för oss spelar det inte så stor roll EGENTLIGEN men ska man nu för en gångs skull ha det så vill man ju ha den bästa!;)

Lissi

Tobbe S
2012-05-15, 20:36
Vi bor nästan aldrig med havsutsikt så för oss spelar det inte så stor roll EGENTLIGEN men ska man nu för en gångs skull ha det så vill man ju ha den bästa!;)
Lissi

Vilka rum som är de bästa,det är ju en smaksak.

Rummen på den översta våningen har en balkong, medan rummen på den näst högsta våningen 4,5,6 har en stor terass, utsikten mot hamnen och Livadia, är i stort sett lika.
Den översta våningen har en något bättre utsikt mot baksidan, där man kan sitta och titta på Eleonorafalkar, Blåtrastar, Örnvråk mm.

Tobbe

Lissi
2012-05-15, 20:56
Den översta våningen har en något bättre utsikt mot baksidan, där man kan sitta och titta på Eleonorafalkar, Blåtrastar, Örnvråk mm.

Tobbe

Det kommer vi nog inte att göra så ofta.....vi tittar bara på "fåglar";)

Oavsett rum så kommer vi att njuta!:cool:

Lissi

izzie
2012-05-16, 10:48
Vi ska bo på Annas studio i september ska bli spännande att se vilken våning vi hamnar på.

elisabethk
2012-05-16, 13:04
Då kanske vi blir grannar, vi ska bo där i 2 veckor september.
Elisabethk

Lissi
2012-05-16, 14:40
Vi ska bo på Annas studio i september ska bli spännande att se vilken våning vi hamnar på.
Vi kanske ses då;)

Lissi