handdator

Visa fullständig version : Kotsiras DVD


Riitta
2006-01-29, 16:39
Tittade på Kotsiras DVD igår.Första gången efter att vi såg honom live.
Måste erkännas att hjärtat slog några extra volter:) Man var ett ögonblick tillbaka på ANODOS PEIRAIOS:o

Härligt Marianne att du också har köpt DVD:nklapp_klap

Riittabye_bye

Marianne
2006-01-29, 20:32
Hej Riitta.

Ja, jag köpte två DVD med Kotsiras på senaste resan, och jag måste säga att det är GOTT att krypa upp i soffan och BARA TITTA, LYSSNA OCH NJUTA! Örongodis och ögongodis!

Marianne

Riitta
2006-01-29, 21:20
Finns det TVÅ:eek: snyft_drop Jag har den som är spelats in utomhus med massor av folk.Den är väl några år gammal. Hur är den andra?Vad heter den?
Den skall jag bara ha:)

Riittabye_bye

kari
2006-01-29, 21:36
Finns det TVÅ:eek: snyft_drop Jag har den som är spelats in utomhus med massor av folk.Den är väl några år gammal. Hur är den andra?Vad heter den?
Den skall jag bara ha:)

Riittabye_bye

Jeg synes den vi har ("Ti tragoudi na sou pw"), Riitta er Såååå FANTASTISK _B-anana klapp_klap _B-anana
- at det IKKE skulle gå an å finne noen bedre !!!!!

Men, med KOTSIRAS vet man likevel ikke :p

Nå Marianne, kan du si oss HVILKEN av de to DVD'ene du/dere liker ALLER BEST :)

bye_bye Kari

Riitta
2006-01-29, 21:39
Vilken värme och utstrålning den karln har:o :) Och röst förstås:)

Riittabye_bye

Ivi
2006-01-29, 21:42
Vilken värme och utstrålning den karln har:o :) Och röst förstås:)

Riittabye_bye

Måste nog skaffa mig den där DVD-spelaren...verkar det som ;)

Ivi

Riitta
2006-01-29, 21:44
Du fick ju se lite av DVD:n i somras:) Fast du måste till Aten och se honom på riktigt också:D :p

Riittabye_bye

kari
2006-01-29, 21:45
Vilken värme och utstrålning den karln har:o :) Och röst förstås:)

Riittabye_bye

OM han har :D

- og DVD'n er filmet slik at det f ø l e s som om man ER der og står nærmest scenen under konserten _B-anana

JEG synes nesten jeg har bedre "kontakt" med Kotsiras via DVD'n, enn jeg hadde da jeg så ham LIVE i vår, men for all del det ER jo en forskjell når man er tilstede FYSISK også flabb_flab

bye_bye Kari

Riitta
2006-01-29, 21:49
Vi satt så bra till,att man kunde se hans ansiktsutryck och dom strålande ögonen helt tydligt:o :) Bara jag blundar så ser jag honom skrattande och kastande blommor till publikensnyft_drop

Riittabye_bye

Marianne
2006-01-30, 12:48
Ja, "Ti tragoudi na sou po" är helt enormt bra.

Den andra dvd'n jag har är en bonus-dvd (det räknas kanske inte;) - men den är med hela 12 spår så jag räknar den i alla fall). Den följde med den dubbla LIVE-cd'n från 2002 och är både äldre och sämre kvalité än "Ti tragoudi na sou po". Många sånger går också igen på de båda dvd-skivorna - men det är helt klart att "Ti tragoudi na sou po" är bäst!klapp_klap

Marianne

Riitta
2006-01-30, 17:22
12 spår är ju inte illa:)

Riittabye_bye