Visa fullständig version : övernattning amorgos
Ska till Naxos några veckor mitt i värsta juli (!) och vi tänker oss en/två övernattningar på Amorgos. Måste vi boka nu hemifrån eller törs vi chansa att något finns ledigt när vi kommer t. Naxos o kan boka därifrån?
/Emma
Juli ska inte vara några problem, ni kan åka dit och kolla på plats. Det kommer att vara många rumsuthyrare vare sig ni ska till Katapola eller Aegiali.
åh va bra....då chansar vi och kollar när vi är på Naxos! Vart rekommenderar Ni att vi bor när vi bara är där något dygn!?
/Emma
catharina
2012-05-14, 17:40
Det beror på vad ni vill ha. Jag älskar Egiali, där finns en fin strand mitt i byn om man vill ha det och en magsi stämning i gränderna på kvällen. Barnfamiljer brukar gilla Egialia just för stranden. Men jag vet också andra som älskar Katapola...
Kalimera
2012-05-15, 10:01
åh va bra....då chansar vi och kollar när vi är på Naxos! Vart rekommenderar Ni att vi bor när vi bara är där något dygn!?Det beror lite på viken båt ni kommer med. Blue Star lägger vissa turer till i Katapola och vissa i Egiali. Skopelitis lägger till i Katapola. Om jag skulle stannat en eller två nätter på Amorgos skulle jag valt att bo i den by som båten lägger till i. Då slipper man transporten mellan byarna.
Lauraleena
2012-05-26, 22:29
Om en vecka är vi i Aegiali förhoppningsvis klockan 01.50 (eller 01.10). Hurray! :)
Vad tycker ni, måste vi boka rum i förväg? Or väntar rumhyrarna där trots att det är natt?
Rumsuthyrarna kommer att stå på plats!
Våga
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.