Logga in

Visa fullständig version : Flygstol till Parga/Preveza

Bettski
2012-05-09, 11:04
Är det någon som vet om det är lätt att hitta flygstolar i mitten på augusti till Parga? Har bokat hotell via internet men tänkte försöka hitta billiga flygstolar med något av charterbolagen.

Rinaki
2012-06-18, 07:56
Är det någon som vet om det är lätt att hitta flygstolar i mitten på augusti till Parga? Har bokat hotell via internet men tänkte försöka hitta billiga flygstolar med något av charterbolagen.

Jag reser alltid i augusti och hittills..13år nu..aldrig haft problem hitta billiga flygstolar då..peppar peppar :D Nu köper jag alltid "enkel"..men kolla Airtours..dom har bra priser även i år ser det ut som. Jag är "kylig med is i magen" och väntar med bokning till sista dagarna..löser sig alltid. Lycka till klapp_klap

theresa
2012-08-13, 20:29
jag känner mej väldigt kylig just nu...:o:D om jag ska komma i väg så är det på måndag den 20 aug....sen är det för sent, jag letar och letar men tycker det blir dyrare för varje dag jag väntar....tänkte slå till i kväll vet inte om jag orkar vänta längre, men har inte något billigt alls än, varken flygstol eller charter snyft_drop....känns som jag måste ta dyrare än jag tänkt, men det är det värt flabb_flab

Om man bara tar enkel är inte risken stor då att hemresan kan bli vääääldigt dyr?....har alldrig vågt åka med enkel på grund av att man inte vet vad hemresan kan kosta bye_bye

malou
2012-08-13, 22:09
Theresa, returen kan bli kjempedyr:eek: om du ikke er svært fleksibel på datoer og har godt med tid. bye_bye Sånt gjør jeg bare om jeg booker måneder på forhånd, litt trygghetsnarkoman, vil ikke 'kaste bort' ferien på å lete etter returbillett.

Har du sett på 'solfaktor' for t/r Parga? Der finnes både charter og kun flystol, da stort sett for en eller to ukers reiser.

Rinaki
2012-08-13, 22:20
Har just valt mellan Airtours på lördag för 699 eller med Ving på måndag för 450...och det blev till sist den lite "dyrare" resan på lördag..ville iväg ju flabb_flab
Hem blir det sen från Aten dock..men Olympic hade en inrikes för 300 dit så jag hade tur. Det är en chansning med hemrese priset men man kan ha tur...måste säga att jag lyckats ok alla 13år jag "chansat".
Har du kollat Airtous t.ex?