handdator

Visa fullständig version : Skiathos - Skopelos flygstol 26 maj?


eva_bbe
2012-05-08, 22:48
Jag flyger från Göteborg till Skiathos 26 maj -flygstol.
Planet landar 14.15 denna dag och sista båten för dagen till Skopelos
avgår 14.45.Det verkar inte troligt att hinna med färjan.

Är det fler som flyger till Skiathos denna dag och planerar att åka vidare till
Skopelos?
Det är tydligen möjligt att åka privatbåt Skiathos - Skopelos, men blir rejält
dyrt om man är en person.Någon som har erfarenhet av denna transportlösning?
eva bbe

Birgitta63
2012-05-09, 08:13
:) Skämtar bara men gör som Stellan Skarsgård samt Pierce Brosnan flabb_flab
Du har väl sett filmen MAMMA MIA !

Önskar en helt underbar semester på Skopelos , vill gärna återvända dit en gång till . Du har fixat ett bra val av ö.
Birgitta

SveinB
2012-05-09, 10:05
Du kan jo ringe hit å sjekke, mulig dem har fler som skal ut som du kan dele med

http://www.skopelitissa.com/watertaxi%20Skiathos.htm

Svein

honungsdagg
2012-05-12, 20:52
Vi åker också till Skopelos den 26 maj med Apollo, men har inte fått några färjetider från dem, dock inte heller något om att vi inte skulle ta oss till ön på eftermiddagen/kvällen... Nu blir jag lite orolig! Vem åker du med?

malou
2012-05-12, 21:49
Har tidligere kjøpt kun flystol med Apollo, og deretter ringt og fått kjøpe transfer med dem; dvs. ferge til neste øy. Det var helt uproblematisk. Tipset fikk jeg her på Kalimera. Så om det er Apollo dere skal fly med er det en mulighet, som riktignok ikke annonseres.

eva_bbe
2012-05-12, 23:03
Det är Apollo jag flyger med och har endast bokat flygstol.
Har fått nej från dem att köpa transfer, men får väl fråga en gång till.
Om någon bokat flyg+hotell+transfer till Skopelos så är det ju inget problem då ordnas ju alltid transfer via charterbolaget.
eva b

honungsdagg
2012-05-12, 23:12
Okej, då låter det som om det är ordnat för oss via Apollo :) Men hoppas det ordnar sig för dig med, fråga en gång till av Apollo eller kanske Ving kan hjälpa även om du inte åker med dem... :) Lycka till! Ska bli härligt med Grekland igen!