handdator

Visa fullständig version : Rumsuthyrare i hamnen i september till hotell i Naoussa?


Mahala
2012-05-07, 00:19
Min pojkvän, bebis och jag anländer till Paros runt 23 tiden den 8e september och har tänkt bo i Naoussa. Tror ni att det finns rumsuthyrare för hotell i Naoussa så sent på kvällen i september? Ett krav är att hotellet har pool. Vi har kollat på flera och funderar på att boka i förhand men det brukar kunna bli betydligt mkt billigare om man tar det på plats. Någon som vet hur det ligger till? :)

Mvh Hannah

Janérik
2012-05-07, 20:42
Jag kan inte tro att det ska vara något problem att lösa boendet på plats i hamnen. Försök bara få ett hum om hur byn ser ut på förhand så att ni kommer inom rätt område då ni väljer boendet. Vi tog boende direkt i hamnen för några år sedan och kom en bit mot fel håll från centrum. Det var ändå inget större problem, fungerade bra med barnvagn och var inte många minuters promenad för att ta sej till centrum.

Mvh Janérik

Mahala
2012-05-08, 20:56
Tack för svaret! :)
Nej det brukar ju inte vara några problem, är mest det att det att pool är så viktigt i år (första gången!) eftersom bebben är så pass liten att strandhäng kan bli lite jobbigt med solen och värmen. Får se om vi vågar chansa eller inte! :)

Janérik
2012-05-08, 21:00
Det bästa är att vara lite högljudd och bestämd av sej då man frågar de som står där. Oftast blir det då så att om det mot förmodan är någon som försöker "lura dej" på läge eller utrustning så är det någon av de andra som protesterar och kommer med andra förslag.
Jag tycker att detta med att söka boende på plats är en av de roliga delarna i båtluffningen, nu har jag ändå av olika anledningar lyckats boka boende på de kommande turerna åtminstone till en del men det blir säkert bra ändå.

Mvh Janérik