handdator

Visa fullständig version : Häng på alla 100 dagars nedräknande Greklandssem

Birgitta63
2012-05-04, 19:18
Äntligen denna magiska dag som visar 100 dagar till vackra Parga:) .
Nu går det undan tills vi drar i väg . Tänk en resa som vi bokade i september .
Åh det ska bli helt underbart att få åka dit . Sist jag var i Grekland var 2009 på underbara Skopelos med vår dotter .

Hur har det gått för er andra 100 dagars längtan ?

Tyckte de var roligt att starta nu med alla som har 100 dagar kvar till sin efterlängtade resa .
Birgitta _B-anana

Pela
2012-05-04, 21:47
Förlåt bye_bye om jag tränger mig på,vill inte vänta 24 dagar till, m a o avresa 15 sept till Kefalonia (124 dagar kvar,inklusive en fantastisk sommar här i Sverige) ??!!

Birgitta63
2012-05-09, 07:26
Förlåt bye_bye om jag tränger mig på,vill inte vänta 24 dagar till, m a o avresa 15 sept till Kefalonia (124 dagar kvar,inklusive en fantastisk sommar här i Sverige) ??!!

Ok de gick bra , fattar att det kan va svårt att vänta .Bara gå och vänta på en resa som vi bokade i sep är svårt nog . Men en härlig känsla faktiskt att veta . Resa till fina Grekland igen samt tur att resan är redan bokad .flabb_flab
Blir inte de en fin sommar i Sverige så har du en garanterad semster i Grekland med sol/bad samt värme.
Hur länge stannar ni på Kefalonia ?
Birgitta

Mats Fredsson
2012-05-09, 09:24
Vi räknar också ner till vi får sätta fötterna på Grekisk mark, idag är det 60 dagar kvar till resan till härliga Leros...! klapp_klap

(vi tjuvstartade, det var aldrig 100 dagar mellan beställning och resa..)