handdator

Visa fullständig version : Bildgåta 2685 - Katapola, Amorgos


Deia
2012-04-28, 22:08
Var sitter jag och väntar på en Mythos?

(Jag provar olika "storlek" på bilden i Photobucket. Vilken är bäst för att lägga in bildgåtor? Min förra blev lite liten och denna kanske lite stor....)

http://i755.photobucket.com/albums/xx199/deia2010_photo/var.jpg

Riitta
2012-04-28, 22:11
På Amorgos:)

Riittabye_bye

maji
2012-04-28, 22:16
Naxos:rolleyes:
//majibye_bye

mrwalker
2012-04-28, 22:21
(Jag provar olika "storlek" på bilden i Photobucket. Vilken är bäst för att lägga in bildgåtor? Min förra blev lite liten och denna kanske lite stor....)

Det skjønner jeg ikke helt, for meg var den forrige helt ok, men denne er rett og slett for liten... Meget sterke briller nødvendig...

De fleste i dag her jo ganske stor og høy-oppløst dataskjerm, så noe mindre enn en 500 px noen vei får ihvertfall undertegnede til å føle at man er langt tilbake på 1990-tallet...

Deia
2012-04-28, 22:53
Det skjønner jeg ikke helt, for meg var den forrige helt ok, men denne er rett og slett for liten... Meget sterke briller nødvendig...

De fleste i dag her jo ganske stor og høy-oppløst dataskjerm, så noe mindre enn en 500 px noen vei får ihvertfall undertegnede til å føle at man er langt tilbake på 1990-tallet...

Men oj - jag är ingen "datanörd" och tyckte denna var större.....hm :rolleyes:. Hjälp - kanske inte ska förminska (resize) bilderna. Eller så kanske det är min dator inte visar bilderna rätt.


Naxos:rolleyes:
//majibye_bye


Nej!


På Amorgos:)

Riittabye_bye



Visst är det det - men var?

maji
2012-04-28, 23:02
Då måste det väl vara Katapola:)
//majibye_bye

Riitta
2012-04-29, 08:22
På den "andra sidan" som börjar på Xilo... någonting:D

Riittabye_bye

Monchi
2012-04-29, 08:45
Du sitter på cafet brevid det nattöppna cafet i Katapola.

Smultron
2012-04-29, 09:12
Denna bilden var bättre än den första som var alldeles för liten. Men gör dem gärna ännu ett snäpp eller två större!:)

mrwalker
2012-04-29, 10:52
Jeg skjønner nå at jeg må ha sett det første bildet FØR resize... For nå er det blitt knøttlite. Så da ser vi hvertfall det samme. :)

Så ja, det første bildet er ALTFOR lite.
Det andre bildet er også for lite, synes jeg.

Deia
2012-04-29, 12:02
Då måste det väl vara Katapola:)
//majibye_bye

Visst är det Katapola




På den "andra sidan" som börjar på Xilo... någonting:D

Riittabye_bye


Det är på den "rätta" sidan :)


Du sitter på cafet bredvid det nattöppna cafet i Katapola.

Jag vet inte vilket cafe som är nattöppet, men jag sitter på det lilla torget med internetcafet.


Grattis till alla klapp_klap och grattis till Riitta klapp_klap som så snabbt gissade på Amorgos.

Deia
2012-04-29, 12:39
Jeg skjønner nå at jeg må ha sett det første bildet FØR resize... For nå er det blitt knøttlite. Så da ser vi hvertfall det samme. :)

Så ja, det første bildet er ALTFOR lite.
Det andre bildet er også for lite, synes jeg.


Denna bilden var bättre än den första som var alldeles för liten. Men gör dem gärna ännu ett snäpp eller två större!:)




Tack. Jag får prova mig fram så får ni säga till om bilderna inte går att se utan förstoringsglas....