Visa fullständig version : Korres Produkter
Någon som vet om man kan köpa Korres Produkter i Kokkari ? I så fall var ? Tacksam för svar. Hälsar Irene bye_bye
Efter googlande kunde jag konstatera att Korres produkter handlar om hälsokostpreparat med inriktning på hudvård.
Bra för den som undrar
Arne
Korres produkter kan köpas på flertalet "Farmakeion" d v s apotek i Grekland så du lär nog hitta vad du söker :-)
//Zanét bye_bye
Tack Arne för att Du förtydligade min undran. Jag är mest intresserad av duschprodukter.
Ingela A
2012-03-31, 15:40
Korres har massa bra produkter, bla dushcremer! Här har du tel.nr till apoteket i Kokkari, så du kan ju kolla upp det.. (0030)22730-92439
Ingela
Birgitta63
2012-04-01, 10:49
Mkt enklare att skicka efter på nätet hos Kicks.se samt gå in i butiken Kicks . När vi var på Skopelos köpte jag för första gången Korres duschtvål , helt underbar . Blev superglad när man fick höra att Kicks hade den även vårt Apotek i Sverige . När man ej kan åka till Grekland när dusctvålen är slut så är det den bästa lösningen.
Lycka till :)
Birgitta som ska resa till vackra Parga
Ingela A
2012-04-01, 13:08
Ja, det är super att Korres går att få tag i på nätet och i Svenska butiker. Det tråkiga är ju bara att priset är ca. dubbelt i Sverige!. Jag hittade dushcreme här på Santorini för under 60 kr, medan på nätet i Sverige säljs samma produkt för 124kr och då ska frakt till också. Så det är ju bra att passa på att handla medan man åker till Grekland..
Ingela
Jag bunkrar alltid Korresprodukter när jag är i Grekland, gillar duschtvålen och bodylotion, men allra bäst tycker jag om deras solskyddsprodukter
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.