handdator

Visa fullständig version : Reskamrat 2012?


dromprinsen
2012-02-24, 11:42
hej, jag har planer på att åka till övärlden i slutet av maj två veckor. söker någon som precis som jag vill ha sällskap på resan. för att vara tydlig: jag söker en kvinna!
är 57 år och har öluffat sedan 1999 varje år. är inte bunden vid något speciellt resmål, utan kompromissar gärna om var vi skall åka.
jag har en positiv livssyn och är social, utåtriktad och nyfiken. gillar att köra runt på kreta i bil eller på de mindre öarna på moppe/vespa. söker ofta stränder där man kan bada som gud skapade en. du bör därför också vara openminded.

hoppas på mycket respons!

Janne

mamma mu
2012-03-17, 17:08
Hej Janne.
Jag sitter också o letar resesällskap men mina planer är slutet på augusti o 2-3 veckor framåt, trist. Jag åker dock t Egina och firar grekisk påsk med några vänner där. Lycka till med resesällskapet. klapp_klap

dromprinsen
2012-03-23, 14:20
Tack, önskar dig också en trevlig semester. Kanske blir tillfälle en annan gång? Janne

mamma mu
2012-04-01, 18:20
Du kan inte tänka om och ta det i slutet på augusti i stället? Amorgos kanske :confused:

dromprinsen
2012-04-12, 15:47
ursäkta sent svar. kan inte i augusti då jag reser till palma nova på mallorca för att fira min 75-åriga mor.

HanneV
2012-06-04, 21:23
Hej Janne!

Det var ju synd att jag är sent ute på denna sidan. Du är säkert i Grekland i skrivande stund. Jag (kvinna, 56 år) flyger till Aten 17/6 - 30/6. Det blir förmodligen Sifnos, antagligen också Serifos, Kythnos, Kea. Ensamresa är väl ok men alltid trevligare med lite sällskap.

Ha en givande tur!

Hanne