handdator

Visa fullständig version : Here we come.............


seaside
2012-02-19, 20:29
Det blir en resa i år oxså trots allt. Det är mycket svårt att inte låta bli. Vi åker i slutet av augusti och början av september. Men en liten förändring i år. Första veckan blir det Lefkos på Krinos. Då kan vi ägna oss åt bad, läsa och otroligt god mat. Man blir nästan lite kinky. Maten är bara sååå god på Tavernan "Dramountana"............
Nästa vecka Pigadia på Astron Princess. Förra året bodde vi på Blue Bay och där bodde ett gäng holländre som hadde fest långt in på sena natten så sömnen blev det inte mycket med. Så nu provar vi ett nytt hotell. Så vi ses kanske..:)
Seaside.

LottaB
2012-02-20, 17:04
Jag tror jag förstår precis hur du känner... Har också nyligen bokat den årliga resan till Karpathos! Jag kan liksom inte heller låta bli att åka och det blir två veckor i Lefkos i juni/juli. Förra året rekommenderade bröderna på Dramountana oss att prova Hotell Neraida med fantastisk utsikt över stranden. Har bokat hotellet privat, blir inte billigare men jag tror det blir bra. I år ska vi utforska Pigadia lite mer, har inte hunnit med det tidigare år när vi bara stannat en vecka. För varje gång vi besöker ön hittar vi alltid något nytt och spännande. Nu räknar vi dagarna till avresan!

Lotta :)