handdator

Visa fullständig version : Mirthios?


Netwolf
2012-02-18, 12:21
Någon som bott på Stefanos Village i Mirthios, Plakias? Stället ser rätt lyxigt ut med vidunderlig utsikt över Plakias. Verkar vara ett av få ställen med pool.
Tar gärna emot tips på Tavernor i byn mm.

/Netwolf

pollebosse
2012-02-27, 19:26
Jag vet att mitt svar inte blir till någon större hjälp, då alla namn är borttappade.
Dock, Plakias var en matbesvikelse för mig överlag. Var där i en vecka förra juni. Kan givetvis haft massor av otur, men tror faktiskt inte detta.
Västerut längs med vattnet, fann jag det inte meningsfullt att äta efter 2 missar.
Oerhört vackert och härligt att ta en dryck, men så fick det bli på dessa ställen.
Gick man en bit vidare västerut ca 400 m ligger det en restaurang på högersidan med en ganska stor grill, den var bra.

Det fanns två bra restauranger på bergs-sdan (alltså inte vid vattnet), dels en franskinspirerad (namnet) och en familjerestaurang som var riktigt bra.
Bäst åt jag i Mirthios på ett ställe med stor terass och otrolig utsikt över Plakias.
Har du nytta av dessa beskrivningar är du en mästare!!
Skall se om jag kan hitta några namn.

Paul

Netwolf
2012-02-27, 19:36
Har du nytta av dessa beskrivningar är du en mästare!!
Skall se om jag kan hitta några namn.

Paul
Tack Paul! Klart jag har nytta av detta. All info är bra info. :)

/Netwolf

kari
2012-02-27, 22:33
Någon som bott på Stefanos Village i Mirthios, Plakias? Stället ser rätt lyxigt ut med vidunderlig utsikt över Plakias. Verkar vara ett av få ställen med pool.
Tar gärna emot tips på Tavernor i byn mm.

/Netwolf

Jeg kjenner ikke Stefanos Village, men Tavernatips i Plakias har jeg :)

Vi syntes vi spiste a l l e r best på "APANEMO" bye_bye