handdator

Visa fullständig version : Flyg samma dag...

Riitta
2012-02-05, 16:16
Tror ni man vågar och låta bli och boka flygbiljett i mitten av Maj mellan Aten och Chios och lita på att det finns några lediga platser i planet samma dag som man landar i Aten:rolleyes:
När jag har flygit insrikes i Grekland så har det alltid funnits lediga platser i planet!
Vi åker den 14 maj och det är en måndag så det borde ju finnas platser:o

Har försökt och boka på Olympic via nätet, men det bara krånglar, så jag tröttnade:o

Riittabye_bye

Ålands Tapsa
2012-02-06, 06:08
Det finns ju biljetter för 49:- eur Athen-Chios 14. maj, fyra flygturer den dagen. Jag skulle nog boka med det samma för att vara säker. Och billigare får du inte, men samma dag kostar det troligen 2-3 gånger mera.:cool:

Riitta
2012-02-06, 11:16
Gjorde ett nytt bokningsförsök i dag och det gick bra:) Gjode väl nåt galet igår, när jag inte lyckades:rolleyes:
Biljetterna kostar 49 euro+ skatt och då blir det 168 euro för 2!

Nu har jag allafall alla biljetterna klara till Majresanklapp_klap

Riittabye_bye

zakka
2012-02-06, 19:30

Riittabye_bye

Grattis! :) Det låter härligt!!! Något att se fram emot och längta efter i vinterkylan... ;)

MVH zakka

Eva L
2012-02-07, 16:08
Vilket bra pris. Roligt att ni provar på en ny ö. Har hört mycket gott om Chios.
Ni kanske kan ta en avstickare till Lesbos.

Eva

Riitta
2012-02-07, 17:07
Eva, vi tar båten över till Samos:) Det var länge sedan vi var där nu, så det skall bli roligt och återse ön igen:)

Riittabye_bye

forza
2012-02-07, 17:16
Riitta, Samos är aldrig fel bye_bye

Riitta
2012-02-07, 17:57
Så är det Fortza:) Ha det bra:)

Riittabye_bye

kari
2012-02-07, 20:43
Gjorde ett nytt bokningsförsök i dag och det gick bra:) Gjode väl nåt galet igår, när jag inte lyckades:rolleyes:
Biljetterna kostar 49 euro+ skatt och då blir det 168 euro för 2!

Riittabye_bye

Alltid deilig å ha billettene klare, Riitta :D
- er prisen tur/retur, eller enkel ?

Riitta
2012-02-07, 21:04
Det är enkel för 2 personer från Aten till Chios.
Det är gott och ha alla biljetterna i ordning:) Nu får man bara hoppas att inte strejker krånglar till det:rolleyes: Hittills har vi klarat oss:)

Riittabye_bye

Eva L
2012-02-08, 07:44
Fast nog passar ni väl på att se lite av Chios när ni ändå är där.:) Jag har aldrig varit där men känner flera som besökt ön och de har varit mycket nöjda.

Deras beskrivning stämmer väl med Jannes. En mycket grekisk ö opåverkad och oförstörd av massturism.

Eva