handdator

Visa fullständig version : Teneriffa igen!


Katitzi
2012-02-01, 17:12
Idag damp Taxfreekatalogen ner i brevlådan och biljetten är utskriven. Resan till Teneriffa om några veckor börjar kännas verklig!_B-anana_B-anana_B-anana
Hoppas nu på lata dagar med sol och värme efter en tung och trist vinter.

25 dagar kvar!:D

Katitzi:)

http://www.kalimera.nu/forums/picture.php?albumid=416&pictureid=4661

Masse
2012-02-01, 23:55
Hej Katitzi!

Låter härligt med Teneriffa. Vi har gjort tre turer dit för ett antal år sedan. Samtliga gånger blev det till Puerto de la Cruz. Vi trivs bäst på orter som har lite "vanlig stad/by" över sig och lite vardagsliv med bofast befolkning, vilket Puerto har även om stan är mycket turistbetonad. Var på ön kommer du att hålla till? På senare år har vårt vinterbadställe blivit Fuerteventura istället för Teneriffa. Dit vi snart åker för fjärde gången.

Har noterat att du har bytt avatar. Väldigt snygg, den nya! Verkar lite bekant på något sätt???? :D:D:D

Ha en trevlig resa!

:) Masse

Katitzi
2012-02-02, 19:55
Hej Masse!bye_bye

Den här gången ska vi bo vid Adèjekusten på södra Teneriffa. Men kommer säkert att besöka den fina stranden på bilden också. Den ligger i byn San Juan lite längre upp på västkusten.

Jag har varit på Fuerteventura i Corralejo en gång och kommer nog att prova på Jandia också (som jag läst att du varit i) någon gång.;)

Det är härligt med lite värme, även om man bara kan vara borta en vecka!:D

Visst är avataren bekant, det är Apella på Karpathos!:p

Katitzi:) - i snökanonen på östkusten!

Masse
2012-02-02, 22:50
Visst är avataren bekant, det är Apella på Karpathos!:p

Katitzi:) - i snökanonen på östkusten!

Jo men visst! Vi har nästan samma avatar.
:) Masse

Katitzi
2012-02-03, 20:05
Jo men visst! Vi har nästan samma avatar.
:) Masse
Ja just det! Nu ser jag det!flabb_flabflabb_flabflabb_flab

Katitzi:)