handdator

Visa fullständig version : Boka hotell i milos eller inte?


ellada
2012-01-31, 22:01
Ska ut och båtluffa för första gången.Ska via Aten till Milos jag har ju läst i Jannes e-guide att man bör boka rum om man ska som vi andra halvan av Juli. Hade tänkt att det skulle var coolt att bara komma in till hamnen och inte veta var man ska bo vågar man det nu när Apollo har öppnat Milos?Ska sedan till Ios och Naxos men där tror jag inte det blir nåt problem Vad tror ni som är vana båtluffare? tacksam för svarflabb_flab

Eva L
2012-02-01, 09:15
Att Apollo har resor till Milos tror jag inte har ngon betydelse för tillgången på rum. Hur mycket turister det kommer att vara i år har jag absolut ingen aning om. Gissar att det inte blir lika trångt som normalt utifrån den aktuella krisen.

Eva

para poli
2012-02-01, 10:24
Jag anlände Milos första veckan i Juli. Inga problem med tillgången. Däremot är lägena väldigt olika i Adamas. Man får vara beredd på att neka och byta för att få något som passar.
Vi bodde kanon på höjden, en bit att gå tho, till torget men ändock bara 10 min.
Sackarias har restaurang i hamnen, han har pensionat längre upp i byn. Fråga honom om det kniper...