Visa fullständig version : Kokkari
Funderar på ett besök i Kokkari. Hur är stranden? Behövs badskor? Var ska man äta...Vad får man inte missa av sevärdheter i Kokkari. Alla tips stora som små mottages._B-ananaHälsar Irene
Vi har bott där 2 gånger, fast det är länge sedan och trivdes bra:)
Badskor kan vara bra att ha för det är små släta fina stenar i vattnet och på stränderna.
Vi tyckte om och gå promanader bakom byn. Där fanns fina små kapell och fin natur med små källor och mycket grönska:)
Riittabye_bye
giottoni
2012-01-26, 14:14
Orkar man promenera en bit finns ju även de härliga stränderna Limonakia o Tsamadou!
Kalimera
2012-01-27, 14:33
Alla tips stora som små mottages.Ni får inte missa bergsbyarna i Näktergalsdalen som ligger nära Kokkari. Ska ni bara se en by kan jag rekommendera Manolates.
Man får inte missa att bara sitta på ett café vid vattnet och ta det lugnt. Underbart skönt att bara sitta och titta ut över vattnet i en bekväm fåtölj!
Man får inte missa att bara sitta på ett café vid vattnet och ta det lugnt. Underbart skönt att bara sitta och titta ut över vattnet i en bekväm fåtölj!
Det är väl ofta det vi missar på semestern på nya platser att bara NJUTA av stunden. Numer gillar jag bäst att åka tillbaks till ställen jag redan sett"allt" på just för att kunna "bara vara".
Lissi
Tack för svaren angående Kokkari bye_byeHälsar Irene
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.