handdator

Visa fullständig version : Tilos


Lissi
2012-01-13, 13:48
Så blir det även Tilos i år. :D Fast vi "fuskar" och åker med charter 14 dagar i höst, sista 14-dagarsresan. Vi åker med Ving och bor på Annas studios och vi tycker att priset är hyfsat för att vara charter. (Det skilde bara 2.000kr totalt från enbart flygstol).

Det ska bli härligt att återse Tilos ,som jag haft ett förälskat skimmer i ögonen till, eftersom Tilos var första ön i Grekland som jag och Claes åkte till efter vi träffats. Det tog alltså 8 år innan vi återvände.

Hoppas att Du, Annki är där under samma period så vi kan ses;)

Lissi

Annki
2012-01-13, 21:52
Hoppas att Du, Annki är där under samma period så vi kan ses;)Det hoppas jag också......och chansen är STOR!

Ann-Kristin bye_bye

Lissi
2012-01-13, 22:19
Det låter väldigt trevligt! Bättre ambassadör för Tilos jäms med Janne finns nog inte!:D

Lissi

Ingrid
2012-01-13, 23:09
Vi var på Tilos i september/oktober 2010, og vil tilbake!! Elsker Tilos _B-anana

MortenOSlash
2012-04-16, 22:05
Eg og min fru skal i slutten av mai attende til Tilos for tredje gong, og blir der i to veker. Eg gleder meg!

Fordelen med å reise så tidleg er perfekt temperatur for dei som er vant til nordisk klima, og vegetasjonen er framleis litt grønn.

Sjåast over ein Choriatiki og Mythos på Omonia taverna. (Om eg har forstått rett er forresten Café Croma open att?)

Annki
2012-04-18, 09:06
(Om eg har forstått rett er forresten Café Croma open att?)Jo, Croma öppnade igen förra sommaren då ett par från Skottland tog över efter Annie och Rob.

Ann-Kristin bye_bye

kari
2012-04-18, 11:39
Vi har også Tilos med i årets planer :) - men først et stykke ut i oktober ;) - den som venter på noe g o d t ....:D

MortenOSlash
2012-04-18, 20:41
Jo, Croma öppnade igen förra sommaren då ett par från Skottland tog över efter Annie och Rob.e
klapp_klap
Eg gledar meg. Me (dvs. eg og min fru) reiser siste weekend i mai og blir i to veker!

Croma var ein av favorittane for å avslutte kvelden då me var der for to år sidan, så me var så leie då Croma var stengd då me kom i slutten av mai i fjor.

Lissi
2012-04-18, 20:43
Var ligger den? Chroma alltså...

Lissi

MortenOSlash
2012-04-18, 20:57
Eg er ikkje så flink til å forklare, men eg kan prøve:

Chroma/Croma/χρώμα (alt etter stavemåte) ligg rett ovanfor bakeriet, ein plass bak Apollo Studios.

MortenOSlash
2012-05-31, 08:42
Croma var ikkje opna for sesongen enno. Var borte der i går og såg etter. :(

MortenOSlash
2012-06-02, 18:14
Croma var ikkje opna for sesongen enno. Var borte der i går og såg etter. :(

No har eg fått vite av ein av dei fast besøkande britane her nede at den nye eigaren av Croma har fått alvorlege helseproblem, og truleg neppe klarar å opne i år. :( :(

Kalimera
2012-06-03, 16:42
No har eg fått vite av ein av dei fast besøkande britane her nede at den nye eigaren av Croma har fått alvorlege helseproblem, og truleg neppe klarar å opne i år.Det var mycket tråkigt att höra att en av ägarna har blivit sjuk.

MortenOSlash
2012-06-05, 19:23
Det var mycket tråkigt att höra att en av ägarna har blivit sjuk.

Om mi kjelde er påliteleg, i det minste. I morgon skal me møte førre eigarane, Annie & Rob, så me får fasiten.

Synd om den skulle bli stengt. Både min fru og eg likte plassen veldig godt!

Kalimera
2012-06-06, 15:44
I morgon skal me møte førre eigarane, Annie & Rob, så me får fasiten.Ser fram emot att få veta.

MortenOSlash
2012-06-07, 09:20
Om mi kjelde er påliteleg, i det minste. I morgon skal me møte førre eigarane, Annie & Rob, så me får fasiten.

Ser fram emot att få veta.
Den gode nyheita er at Croma truleg opnar om kort tid. Den dårlege er at den nye eigaren framleis ikkje er heilt frisk.

I vinter kollapsa den eine lunga til den nye eigaren (som eg framleis ikkje har fått med meg namnet på), og han vart sendt i helikopter til Rodos. Sjukehuset der gjorde ingen god jobb, så han fekk mange komplikasjonar, og var lange periodar i Storbritannia på sjukehus der.

Eigaren har visst fått tak i hjelp til å opne Croma for sesongen, og om dei blir klare, kan det bli alt no til helga.

MortenOSlash
2012-06-08, 13:35
Eigaren har visst fått tak i hjelp til å opne Croma for sesongen, og om dei blir klare, kan det bli alt no til helga.

Croma opna i går. :D

Kalimera
2012-06-08, 14:00
Croma opna i går.Härligt! klapp_klap