Logga in

Visa fullständig version : Påsk på Kreta

Ayelet
2012-01-04, 14:52
Har en fråga ang hur det är att hitta lediga hotellrum under påsken på Kreta, främst på södersidan. Är det något annat man "bör tänka på" i påsktid?

Lissi
2012-01-04, 16:11
Har en fråga ang hur det är att hitta lediga hotellrum under påsken på Kreta, främst på södersidan. Är det något annat man "bör tänka på" i påsktid?

Är ni ute i god tid är det säkert inga problem. Små pensionat kan ju vara fullbokade om ni är sent ute. Påsken är underbar att fira i Grekland! NJUT:D:p

Lissi

Ayelet
2012-01-05, 17:17
Tack! har redan bokat för Påskafton och Påskdagen för att vara på den säkra sidan ; )

mouche
2012-01-05, 18:59
Og alle er vel klar over at i år så er den greske påsken og "vår" påske en uke fra hverandre?

Sebbe92
2012-01-24, 10:33
Håller med föregående! Påsken på Kreta är fin! Dock mycket kallt på kvällarna och du får vara berädd på en del regn tyvärr... :)

kari
2012-01-24, 11:34
Noe jeg alltid tenker på når jeg reiser tidlig på våren er å be om rom med morgensol på balkongen slik at det skal være varmt nok til å spise frokost ute :)
For meg er det viktig, og det kan være fhv kjølig om morgenen på den tidenbye_bye