Visa fullständig version : Påsk på Kreta
Har en fråga ang hur det är att hitta lediga hotellrum under påsken på Kreta, främst på södersidan. Är det något annat man "bör tänka på" i påsktid?
Har en fråga ang hur det är att hitta lediga hotellrum under påsken på Kreta, främst på södersidan. Är det något annat man "bör tänka på" i påsktid?
Är ni ute i god tid är det säkert inga problem. Små pensionat kan ju vara fullbokade om ni är sent ute. Påsken är underbar att fira i Grekland! NJUT:D:p
Lissi
Tack! har redan bokat för Påskafton och Påskdagen för att vara på den säkra sidan ; )
Og alle er vel klar over at i år så er den greske påsken og "vår" påske en uke fra hverandre?
Håller med föregående! Påsken på Kreta är fin! Dock mycket kallt på kvällarna och du får vara berädd på en del regn tyvärr... :)
Noe jeg alltid tenker på når jeg reiser tidlig på våren er å be om rom med morgensol på balkongen slik at det skal være varmt nok til å spise frokost ute :)
For meg er det viktig, og det kan være fhv kjølig om morgenen på den tidenbye_bye
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.