Visa fullständig version : Ibland ser man konstiga saker...
Kalimera
2011-12-31, 13:15
...som idag när jag var ute och promenerade i det extremt vackra vädret.
http://www.kalimera.se/bilder/forum/stenar.jpg
Vad är det vi ser?
Yanna
En "Rollo á la Janne" kanske? Ang_elx
//Kikh
Om det inte vore så att det var taget genom en kameralins, så skull men fråga sig om du "rökt något" Ang_elx
Såvida det inte är ett montage (vilket jag iof inte tror att det är).
Skulle kunna vara två stenar som sticker upp ur vattnet, men varför skuggan isf är vit?
BO
Fin bild, men varför upp och ner vänd? :D
...Skulle kunna vara två stenar som sticker upp ur vattnet, men varför skuggan isf är vit? BO
Isskorpa på vattnet Bo?
//Kikh
Monica P
2011-12-31, 14:50
Fick nästan nackspärr när jag vände på huvudet för att sen hur detta ser ut från andra hållet.Bildskärmen är lite för klumpig att vända på. Kul bild vad det än är!
Snyggt!!!
Bilden är uppochner eller?:confused:
Vänder man bilden så syns det tydligt vad det är
Tromp d´oeil alltså....två spetsiga stenar som står på sandbotten...delen under vattnet är rostig...eller?
HÄFTIG BILD!
Lissi
Fysimera
2011-12-31, 16:12
Underbart med proffs bakom kameran::Det är den som tar kortet som gör bilden ej kameran.
Gott nytt fotoår. spännande med vackra bilder.
Olle
Du är en fiffig rackare Janne!flabb_flab
:) Mats
...Adam og Eva fra Mars i forkledning ankommer Jorden...men så leste jeg Hellens 'bruksanvisning' :D.
Fantastisk bilde.Ang_elxbye_bye
MickeKöping
2012-01-02, 10:31
För att se bilden åt rätt håll.
Tryck ner knapparna Ctrl + Alt + Pil ner
Bildskärmen visas upp och ner.
För att ändra tillbaka.
Tryck ner knapparna Ctrl + Alt + Pil upp
Detta är den enklaste formen av "manipulation". Det är inte den bakom kameran som gör det uten den som sitter framför datorn. En obehandlad bilder ljuger inte.
Bra jobbat Janne och god fortsättning på det nya året.
MVH Chras
Kalimera
2012-01-02, 14:25
Bilden ser ut så här i original.
http://www.kalimera.se/bilder/forum/sten_omvand.jpg
Den var roligare uppochner. :)
Kul att komma på tanken att vända den, för att komma på det har man rökt på eller? :D Den var fin åt båda hållen tycker jag klapp_klap
Kalimera
2012-01-03, 09:26
Kul att komma på tanken att vända den, för att komma på det har man rökt på eller? :DJag la in bilden i min iPad, när jag la ifrån mig den, och sedan öppnade den igen, kom skärmen uppochner, och då såg jag bilden från andra hållet. :)
Väldigt fin bild rätt väg också! Tur med vädret råkade du också ha. klapp_klap
/ Anne
Kalimera
2012-01-04, 10:16
Tur med vädret råkade du också ha.Ja, nyårsafton var fantastisk! Det kan man inte säga att vädret är just nu. Den ena stormen efter den andra. Har knapp kunnat sova inatt.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.