handdator

Visa fullständig version : Thailandsresan..


LN
2011-12-21, 12:38
kommer att bli av denna vinter!! (nåja vinter o vinter) i alla fall så är det nu bokat och klart till Karon Beach 2 veckor den 2/2 2012._B-anana

Eva L
2011-12-21, 12:41
Låter härligt hoppas ni får en fin resa men kan det bli annat i ett så fint land. Vi är många kalimeror som åker till Thailand i vinter.:)

Eva

Celbe
2011-12-22, 03:41
Och vi ar pa sluttampen av arets resa till Thailand... Lamnar Karon beach ikvall for att flyga upp till Bangkok och darifran direkt till Kopenhamn. Har pa Karon, var sista anhalt, bor vi pa det trevligaste lilla guesthouse man kan tanka sig:). Har bott dar flera ganger sa vi checkar in med orden "same, same". Lar ga bra till jag byter pass!

I ovrigt har vi haft en underbar resa och bra mycket battre vader an i december 2010. Kanns jobbigt att lamna solen och varmen men man maste ju bidra till Sveriges BNP ocksa.

God jul pa er alla!

Celbe

Eva L
2011-12-22, 10:18
Vad skönt det låter med mindre regn än förra året. Förstår att ni haft det bra. Jag har min resa kvar och längtar mer än någonsin även om vi just idag har en vacker vinterdag med ca 8 minusgrader och klar himmel. Tyvärr har det utlovats plusgrader imorgon men det är ju ni sörlänningar vana vid.

Eva