handdator

Visa fullständig version : Liten besvikelse


Riitta
2006-01-20, 16:30
Köpte Filippos Pliatsinas cd, Ti den emathe i theos i Aten. Jag tycker att han har så härlig röst och verkar vara en sympatisk människa:)

Men musiken på skivan blev inte riktigt vad jag hade väntat mig:o
Lite väl enformigt och dålig variation Han har säkert gjort bättre skivorAng_elx .
En del låtar påminde av Stelios Rokkos stil,fast en klass sämre kvalite.
Bättre lycka med nästa försök:)

Riittabye_bye

karinafp
2006-01-20, 16:33
Ja, men du kan ju alltid njuta av den vackra bilden på fodralet...Ang_elx

Mikke
2006-01-20, 20:37
....kopiera dom (få?) låtar du gillar å seljen sen på Nätet vettja....:D
Så haru iallafall pengarna tebacks.....
Mikke

Zanét
2006-01-20, 21:33
Köpte Filippos Pliatsinas cd, Ti den emathe i theos i Aten. Jag tycker att han har så härlig röst och verkar vara en sympatisk människa:)

Men musiken på skivan blev inte riktigt vad jag hade väntat mig:o Riittabye_bye
Där ser man, jag tycker precis tvärtom :D Den är helmysig rakt igenom och dessutom sjunger han tillsammans med Mitropanos på tracks nr 5 och Maxairitsas på tracks nr 12 flabb_flab

//Zanét bye_bye

Riitta
2006-01-20, 21:38
Jag blev full i skratt när jag plötsligt tänkte att killen har ju nästan samma röst som Mitropanos:) Tog fram fodralet och läste att han sjöng med Mitropanos:)
Jag får väl ge skivan några lyssningar till.Ibland är det ju så att dom liksom mognar fram:)

Bilden tittar jag gärna på:D

Riittabye_bye

Mikke
2006-01-20, 22:06
...du ser!! Säljen te Zanét...:D Kirrat & klat...
Mikke

Riitta
2006-01-20, 22:11
Hon har redan all musik som går och hitta i Grekland;)

Riittabye_bye

Zanét
2006-01-20, 22:16
Jag får väl ge skivan några lyssningar till.Ibland är det ju så att dom liksom mognar fram:)
Bilden tittar jag gärna på:D Riittabye_bye
CD-omslaget jag har är en snygg illustration. Tror att du har första utgivningen - Jag har "The 2nd edition" Ge den en chans till och tycker du sedan inte om den är det bara att sälja den :D
...du ser!! Säljen te Zanét...:D Kirrat & klat...Mikke
Pliatsikas har jag inget emot, men eftersom Riitta och jag sitter med (nästan) samma exemplar får jag nog stå över denna gång.

//Zanét bye_bye

Riitta
2006-01-21, 13:39
Har nu lyssnat genom skivan en gång till och tyvärr klickade det inte nu heller:o Men så är det.Man måste ju våga testa.Hur skall man annars veta vad man tycker om:) SÅ dålig är den ju inte. Kommer säkert och lyssna på den ibland för att njuta av hans röst:)

Riittabye_bye