Visa fullständig version : Pengar att tjäna
Just nu kan man köpa presentkort hos Fritidsresor med 10% rabatt. Max 5000 per person men man kan ju köpa till hela släkten ;) Man kan använda dem som betalning efter 1 januari på resor...även på resor som redan är bokade. Jag tjänade just 3700 :) Även Apollo säljer presentkort med 10% rabatt men då får man inte betala redan beställda resor med dem. Men ska man beställa sin resa snart så finns pengar att tjäna :)
Malin
Kalimera
2011-12-06, 07:58
Just nu kan man köpa presentkort hos Fritidsresor med 10% rabatt. Max 5000 per person men man kan ju köpa till hela släkten ;) Man kan använda dem som betalning efter 1 januari på resor...även på resor som redan är bokade. Jag tjänade just 3700Grattis! klapp_klap
Birgitta63
2011-12-10, 16:53
Just nu kan man köpa presentkort hos Fritidsresor med 10% rabatt. Max 5000 per person men man kan ju köpa till hela släkten ;) Man kan använda dem som betalning efter 1 januari på resor...även på resor som redan är bokade. Jag tjänade just 3700 :) Även Apollo säljer presentkort med 10% rabatt men då får man inte betala redan beställda resor med dem. Men ska man beställa sin resa snart så finns pengar att tjäna :)
Malin
Tjena Malin !
Du är en smart liten grekdiggare du :) . Tack för för ditt tips , ska genast säga till vår dotter med sambo . Väntar ju på att dem också ska bli färdiga att boka till Parga .
Birgitta
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.